Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik administracyjno-biurowy

ARCHER sp. z o.o.

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:elastyczny grafik
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa

Twój zakres obowiązków

Zatrudnimy wszechstronnego pracownika biurowo-terenowego. Praca w branży IT, m.in. wspomaganie działań zarządu w zakresie służbowym, ale także pomoc w codziennych czynnościach prywatnych.

Zakres obowiązków:

obsługa maili i telefonów,

przygotowywanie ofert dla kluczowych klientów,

pomoc w organizacji eventów,

przygotowywanie salki konferencyjnej do spotkań oraz napojów (kawa, herbata itp.),

wyszukiwanie informacji w Internecie,

zamawianie wyposażenia na potrzeby działalności spółki,

zamawianie artykułów biurowych i chemicznych,

wrzucanie aktualności na stronę internetową,

obsługa mediów społecznościowych LinkedIn, Facebook,

dodawanie i obsługa ogłoszeń na dedykowanych portalach,

opisywanie i archiwizowanie dokumentów na dysku sieciowym,

obsługa sekretariatu,

pomoc w przygotowywaniu dokumentów do księgowości (zbieranie, sortowanie, opisywanie faktur),

przygotowywanie korespondencji, wysyłka oraz odbiór poczty i paczek kurierskich,

pomoc w sprawach bieżących zarządu,

przygotowywanie prostych raportów i statystyk w arkuszach Excel,

przygotowywanie delegacji dla pracowników,

zgłaszanie i usuwanie awarii sprzętowych (sprzęt biurowy, dostawcy Internetu itp.),

stały kontakt z firmami współpracującymi ze spółką.

Obowiązki z zakresu pomocy w prywatnych sprawach zarządu:

organizacja kalendarza zarządu,

organizacja zakupów,

załatwianie spraw bieżących,

pomoc w organizacji przyjęć/uroczystości,

załatwianie drobnych spraw bieżących.

Nasze wymagania

Mile widziane:

- doświadczenie w pracy biurowej, praca w zespole,

- jednoosobowa działalność gospodarcza lub chęć jej założenia.

Czego oczekujemy:

- kultury osobistej,

- umiejętności pracy w zespole,

- własnej inicjatywy,

- zaangażowania w powierzone obowiązki,

- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,

- prawa jazdy kat B.,

- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (Word, Excel, Aplikacje Google - kalendarz, gmail itp.)

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich CV oraz listów motywacyjnych ze zgodą na wykorzystywanie danych osobowych oraz informacją O OCZEKIWANYCH ZAROBKACH NETTO na adres: [email protected]

To oferujemy

  • zatrudnienie B2B (preferowane) lub na umowę o pracę,

  • pracę od poniedziałku do piątku, elastyczne godziny pracy,

  • służbowy laptop,

  • służbowy smartfon

  • możliwość rozwoju, szkolenia, etc.

O nas

ARCHER sp. z o.o. jest integratorem systemów informatycznych - projektujemy, dostarczamy i wdrażamy rozwiązania informatyczne.