Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracownik administracyjno-biurowy

OPSENIO sp. z o.o.

4 5007 500 brutto / mies.
  • Parkowa 11, Podgórze, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:elastyczny grafik
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa

OPSENIO sp. z o.o.

Parkowa 11

Podgórze

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa faktur kosztowych, przychodowych i dokumentów powiązanych

  • Obsługa płatności

  • Obsługa umów z dostawcami

  • Realizacja zakupów (sprzętowe, biurowe)

  • Monitorowanie postępowań publicznych

  • Wsparcie w sporządzaniu ofert, weryfikacja, przygotowanie dokumentów formalnych

  • Pozyskiwanie zaświadczeń (ZUS, US, KRK, itp.)

  • Składanie ofert na platformach klientów

  • Kontakt z prawnikami podczas weryfikacji umów

  • Organizacja i rozliczanie delegacji pracowników

  • Prowadzenie ewidencji sprzętu

  • Pośredniczenie w kontaktach z zewnętrzną księgowością

  • Obsługa procesów związanych z dofinansowaniem

  • Bezpośrednia współpraca z zarządem

Nasze wymagania

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym bądź zbliżonym stanowisku

  • Dobra znajomość pakietu Office

  • Dobra organizacja własnej pracy

  • Asertywność oraz umiejętność pracy w zespole

  • Znajomość języka angielskiego

To oferujemy

  • Programy premiowe

  • Możliwość rozwoju osobistego w ramach szkoleń

  • Lekcje angielskiego

  • Elastyczne godziny pracy

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Kartę Multisport

  • Imprezy integracyjne i wyjścia sportowe

  • Możliwość budowy razem z nami prawdziwego IT

O nas

Jeśli zastanawiasz się, czy branża IT jest dla Ciebie, musisz wiedzieć jedno: stanowisko, o którym tutaj mowa jest prawdopodobnie podobne do setek innych. Różnica pomiędzy administracją w IT a każdą inną jest taka, że w IT nie wykonujesz powtarzalnych i bezcelowych zadań. Jeśli takie się pojawiają to wypracowujemy rozwiązanie i automatyzujemy. Lubisz marnować swój czas? Jeśli nie to czytaj dalej.

Skuteczna aplikacja na to stanowisko osadzi Cię w centrum życia firmy. Będziesz brać czynny udział w realizacji poważnych inicjatyw współpracując przy tym z gronem otwartych na innych osób. Gwarantujemy, że będziesz mieć okazję się rozwinąć. Dlaczego? Bo już to planujemy!

Poszukujemy osoby, która w perspektywie kilku miesięcy przejmie obowiązki od obecnego pracownika. Wprowadzenie w zakres stanowiska przebiegać będzie w pełnej asyście doświadczonej osoby. Czy jest to tymczasowe stanowisko na zastępstwo? Zdecydowanie nie!

W perspektywie około półtorej roku będziemy chcieli dokonać Twojej specjalizacji w zakresie szerokiej administracji również w obszarach finansowych lub wsparcia sprzedaży w kanałach międzynarodowych. Pokaż, co potrafisz a my pomożemy Ci sięgnąć tam, gdzie jeszcze nawet brak Ci odwagi marzyć.

Q&A

Q: Czy wymagane jest doświadczenie w IT?

A: Nie. Nie chcemy jedynie uczyć Cię od zera czym jest Excel i ten cały MS Office

Q: Co znaczy „podobne stanowisko”?

A: Takie, w którym powierzono Ci odpowiedzialność, polegano na Tobie, bo udowodniłaś/łeś, że jesteś zorganizowany/zorganizowana.

Q: Czy wymagana jest pełna dyspozycyjność?

A: Wysoka – pewnie tak. Pełna niesie złe skojarzenia. Wzajemny szacunek to podstawa

Q: Co jest najważniejszą cechą kandydata/kandydatki?

A: Wysoka niechęć do używania słów „nie dam rady”, „nie nauczę się”, „poddaje się”

Q: Czy wymagana jest praca stacjonarna?

A: Tak. Bezwzględnie w pierwszych miesiącach. Hybrydowo z czasem damy radę

Q: Czy mój angielski jest wystarczająco biznesowy?

A: Nawet jeśli nie jest, to zdążymy nad tym popracować wspólnie.