Pracownik administracyjno biurowy

FASTPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

FASTPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Rokicińska 156

Łódź

Firma Faspol sp. z o.o. jako jeden z liderów w produkcji maszyn i urządzeń dla przemysłu spożywczego i chemicznego. W związku z dynamicznym rozwojem naszego przedsiębiorstwa poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik administracyjno biurowy
Miejsce pracy: Łódź

 

Zakres obowiązków:

  • wsparcie administracyjne biura;
  • obsługa programu Subiekt GT;
  • prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji czasu pracy pracowników;
  • organizacja i obsługa spotkań zarządu;
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • współpraca z Inspektorem BHP;
  • inne prace administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonych.

Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym minimum 3 lata;
  • podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy i prawa podatkowego;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office urządzeń biurowych;
  • wysoka kultura osobista;
  • dyspozycyjność;
  • dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole;
  • bardzo dobra organizacja czasu i umiejętność zorganizowania własnego stanowiska pracy;
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie;
  • atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w młodym, energicznym zespole.
Zainteresowanych prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV i krótki list motywacyjny) klikając:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Firma Faspol sp. z o.o. jako jeden z liderów w produkcji maszyn i urządzeń dla przemysłu spożywczego i chemicznego. W związku z dynamicznym rozwojem naszego przedsiębiorstwa poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik administracyjno biurowy

 

Zakres obowiązków:

  • wsparcie administracyjne biura;
  • obsługa programu Subiekt GT;
  • prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji czasu pracy pracowników;
  • organizacja i obsługa spotkań zarządu;
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • współpraca z Inspektorem BHP;
  • inne prace administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonych.

Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym minimum 3 lata;
  • podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy i prawa podatkowego;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office urządzeń biurowych;
  • wysoka kultura osobista;
  • dyspozycyjność;
  • dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole;
  • bardzo dobra organizacja czasu i umiejętność zorganizowania własnego stanowiska pracy;
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie;
  • atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w młodym, energicznym zespole.
Zainteresowanych prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV i krótki list motywacyjny) klikając:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy