Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik administracyjno-biurowy

VILEKKO sp. z o.o.

1 8002 000 brutto / mies.
  • łódzkie

    łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • umowa o pracę
  • część etatu
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • pracodawca nie wymaga CV
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:elastyczny grafik
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:tak
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa platformy do zarządzania zadaniami ClickUp (w tym tworzenie swoich własnych zadań, realizacja przydzielonych)

  • Reprezentowanie firmy przed Klientem

  • Wyszukiwanie firm zainteresowanych współpracą (przeglądanie zasobów Internetu, telefonowanie, korespondencja mailowa)

  • Tworzenie zapytań ofertowych na potrzebne do obsługi Klientów elementy

  • Rozsyłanie zapytań ofertowych do zainteresowanych firm

  • Telefonowanie w sprawie rozesłanych zapytań ofertowych - wyjaśnianie wątpliwości, pilnowanie terminów

  • Przesyłanie do współpracowników e-mailem materiałów potrzebnych do prawidłowej realizacji powierzonych zadań

  • Tworzenie i wysyłanie / składanie pism

  • Tworzenie protokołów zdawczo-odbiorczych

  • Wypełnianie wniosków, oświadczeń, druków urzędowych

  • Telefonowanie w sprawie złożonych pism - wyjaśnianie wątpliwości, pilnowanie terminów

  • Obsługa korespondencji - wysyłanie pism pocztą

  • Zlecanie przelewów związanych z wymogami administracji publicznej (np. opłaty za pełnomocnictwo)

  • Opracowywanie dokumentacji związanych z rejestracją pracowników

  • Umawianie spotkań, rezerwowanie wizyt

  • Planowanie własnego kalendarza

  • Sporządzanie raportów tygodniowych z wykonywanych zadań

  • Tworzenie agend planowanych spotkań

  • Tworzenie notatek z odbytych spotkań

  • Koordynowanie współpracy z agencją reklamową w zakresie działań promocyjnych firmy

  • Analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych firmy

  • Szykowanie dokumentów do przekazania dla Biura Rachunkowego (głównie drukowanie, opisywanie i skanowanie faktur)

  • Opracowywanie analiz rozwiązań na potrzeby działań bieżących firmy (np. programów dofinansowań unijnych)

  • Wizyty w placówkach instytucji, z którymi firma współpracuje (składanie wniosków, odbieranie dokumentów)

  • Wizyty w drukarniach - zlecanie wykonania wydruków rysunków, odbiory rysunków

  • Wizyty na poczcie - nadawanie i odbieranie listów

  • Koordynowanie procedur związanych z RODO

  • Odbieranie faktur miesięcznych z miejsc, które wystawiają faktury zbiorcze (np. poczta, drukarnia)

  • Wystawianie faktur

  • Zgrywanie zdjęć z działań firmowych, sortowanie i dzielenie na odpowiednie kategorie

Nasze wymagania

  • chęć nauki i poznania obsługi własnego konta na clickup.com

  • chęć nauki i poznania obsługi własnego konta na google.com

  • zaangażowanie w prowadzone działania

  • skrupulatność

  • sumienność

  • dobra organizacja pracy

  • komunikatywność

To oferujemy

  • pracę zdalną na pół etatu z miejsca zamieszkania w swobodnych godzinach

  • komputer służbowy

  • telefon służbowy

  • wsparcie w nauce obsługi clickup.com

O nas

Nasza firma zajmuje się prowadzeniem inwestycji okołobudowlanych w segmentach B2B oraz B2C. Jest to organizacja procesu inwestycyjnego oraz późniejsze pilotowanie go. Poszukiwana osoba miałaby być zdalnym wsparciem stacjonarnym dla managerów prowadzonych projektów.