Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik administracyjno-biurowy
VILEKKO sp. z o.o.
łódzkie
łódzkie- ogłoszenie wygasło 14 dni temu
- umowa o pracę
- część etatu
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna
- Praca od zaraz
- pracodawca nie wymaga CV
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України

- Praca zmianowa:nie
- Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
- Godziny pracy:elastyczny grafik
- Możliwa praca w godzinach nocnych:tak
- Tryb wypłaty:miesięczna
Twój zakres obowiązków
Obsługa platformy do zarządzania zadaniami ClickUp (w tym tworzenie swoich własnych zadań, realizacja przydzielonych)
Reprezentowanie firmy przed Klientem
Wyszukiwanie firm zainteresowanych współpracą (przeglądanie zasobów Internetu, telefonowanie, korespondencja mailowa)
Tworzenie zapytań ofertowych na potrzebne do obsługi Klientów elementy
Rozsyłanie zapytań ofertowych do zainteresowanych firm
Telefonowanie w sprawie rozesłanych zapytań ofertowych - wyjaśnianie wątpliwości, pilnowanie terminów
Przesyłanie do współpracowników e-mailem materiałów potrzebnych do prawidłowej realizacji powierzonych zadań
Tworzenie i wysyłanie / składanie pism
Tworzenie protokołów zdawczo-odbiorczych
Wypełnianie wniosków, oświadczeń, druków urzędowych
Telefonowanie w sprawie złożonych pism - wyjaśnianie wątpliwości, pilnowanie terminów
Obsługa korespondencji - wysyłanie pism pocztą
Zlecanie przelewów związanych z wymogami administracji publicznej (np. opłaty za pełnomocnictwo)
Opracowywanie dokumentacji związanych z rejestracją pracowników
Umawianie spotkań, rezerwowanie wizyt
Planowanie własnego kalendarza
Sporządzanie raportów tygodniowych z wykonywanych zadań
Tworzenie agend planowanych spotkań
Tworzenie notatek z odbytych spotkań
Koordynowanie współpracy z agencją reklamową w zakresie działań promocyjnych firmy
Analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych firmy
Szykowanie dokumentów do przekazania dla Biura Rachunkowego (głównie drukowanie, opisywanie i skanowanie faktur)
Opracowywanie analiz rozwiązań na potrzeby działań bieżących firmy (np. programów dofinansowań unijnych)
Wizyty w placówkach instytucji, z którymi firma współpracuje (składanie wniosków, odbieranie dokumentów)
Wizyty w drukarniach - zlecanie wykonania wydruków rysunków, odbiory rysunków
Wizyty na poczcie - nadawanie i odbieranie listów
Koordynowanie procedur związanych z RODO
Odbieranie faktur miesięcznych z miejsc, które wystawiają faktury zbiorcze (np. poczta, drukarnia)
Wystawianie faktur
Zgrywanie zdjęć z działań firmowych, sortowanie i dzielenie na odpowiednie kategorie
Nasze wymagania
chęć nauki i poznania obsługi własnego konta na clickup.com
chęć nauki i poznania obsługi własnego konta na google.com
zaangażowanie w prowadzone działania
skrupulatność
sumienność
dobra organizacja pracy
komunikatywność
To oferujemy
pracę zdalną na pół etatu z miejsca zamieszkania w swobodnych godzinach
komputer służbowy
telefon służbowy
wsparcie w nauce obsługi clickup.com
O nas
Nasza firma zajmuje się prowadzeniem inwestycji okołobudowlanych w segmentach B2B oraz B2C. Jest to organizacja procesu inwestycyjnego oraz późniejsze pilotowanie go. Poszukiwana osoba miałaby być zdalnym wsparciem stacjonarnym dla managerów prowadzonych projektów.