Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik administracyjno-biurowy

AKDOM Zarządzanie Nieruchomościami Adriana Ruhnke

4 1204 500 brutto / mies.
  • Saperska 69
    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

AKDOM Zarządzanie Nieruchomościami Adriana Ruhnke

Saperska 69

Poznań

AKDOM Zarządzanie Nieruchomościami działa na rynku nieruchomości od 2004 roku. Oferujemy usługi w zakresie:

  • zarządzania nieruchomościami,
  • administrowania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi z przeznaczeniem pod wynajem,
  • obsługi księgowej, technicznej i prawnej nieruchomości.
Pracownik administracyjno-biurowy

Firma  AKDOM Zarządzanie Nieruchomościami z siedzibą w Poznaniu poszukuje pracownika
 

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości,
  • zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz remontowych wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów,
  • organizacja i nadzór nad wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do   obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami,
  • pisemne udzielanie odpowiedzi na pisma skierowane przez właścicieli,
  • bieżący kontakt z najemcami,
  • monitorowanie procesu przygotowania nieruchomości na potrzeby wynajmu,
  • prowadzenie procesu przekazania lokali do Klientów – przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych,
  • udział w rozliczaniu mediów, związanych z utrzymaniem budynków,
  • przygotowywanie miesięcznych zestawień dla właścicieli,
  • współpraca z Działem Księgowości w zakresie rozliczeń i tworzenia dokumentacji.

Wymagania:

  • Student lub Absolwent Uczelni o kierunku: zarządzanie, gospodarowanie nieruchomościami, administracja,
  • Doświadczenie w branży administracji nieruchomości mile widziane,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Wysoka kultura osobista, kreatywność,sumienność, terminowość,komunikatywność,
  • zdolności analityczne,
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem i organizacją pracy.

Oferujemy:

  • zdobycie doświadczenia zawodowego,
  • pracę w miłym i doświadczonym zespole
  • stabilne zatrudnienie
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 15:00

Ogłoszenie archiwalne