Ta oferta pracy jest nieaktualna od 260 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik administracyjno-biurowy

  • Rzeszów, podkarpackie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 07.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    M. Wojciechowska i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza Sp. k.
    z siedzibą w Rzeszowie
    poszukuje osoby na stanowisko:
    Pracownik administracyjno-biurowy
    Miejsce pracy: Rzeszów

    Opis stanowiska:

     

    Do obowiązków osoby przyjętej na wskazane stanowisko należeć będzie wykonywanie czynności administacyjno - biurowych w ramach bieżącej działalności kancelarii, w tym w szczególności:
    • wspieranie pracowników zespołu administracyjno – biurowego,
    • nadzorowanie prawidłowego oraz terminowego przepływu informacji oraz dokumentów przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi w kancelarii, 
    • ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej,
    • wysyłanie korespondencji na poczcie,
    • prowadzenie kalendarza spotkań i rozpraw oraz pilnowanie terminów związanych z działalnością kancelarii,
    • kontaktowanie się z Klientami, urzędami, komornikami oraz sądami,
    • obsługiwanie spotkań z Klientami kancelarii,
    • organizowanie podróży służbowych,
    • wspieranie adwokatów i radców prawnych w wykonywaniu bieżących zadań,
    • obsługiwanie centrali telefonicznej, elektronicznej skrzynki pocztowej oraz kasy fiskalnej,
    • prowadzenie dokumentacji, przygotowanie i redagowanie pism,
    • przygotowywanie akt i dokumentów do archiwizacji,
    • monitorowanie toczących się postępowań sądowych,
    • porządkowanie, kopiowanie, skanowanie dokumentów,
    • dbanie o właściwy wizerunek kancelarii.

    Wymagania:

     

    Od kandydatów oczekujemy:

    • ukończenia studiów wyższych na kierunku prawo, administracja, administracja wymiaru sprawiedliwości i prokuratury,
    • dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
    • bardzo dobrej znajomości MS OFFICE (Word, Excel) oraz programów prawniczych (LEX, Legalis),
    • umiejętności obsługi wielofunkcyjnych urządzeń (fax, kserokopiarka, skaner),
    • znajomości nomenklatury prawniczej,
    • dyspozycyjności, komunikatywności, zaangażowania i samodzielności w działaniu,
    • umiejętności pracy zespołowej,
    • umiejętności dobrej organizacji pracy własnej.

    Oferujemy:

    • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego z zakresu praktyki prawniczej,
    • przyjazną atmosferę pracy,
    • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
    • pracę w młodym i dynamicznym zespole.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania. 
    O przyjęciu będzie decydować postępowanie kwalifikacyjne (rozmowa wstępna).
    Kancelaria zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922)”.