Oferta pracy

Pracownik administracyjno biurowy

BELIANIO firmie

BELIANI

Stanisława Więckowskiego 1

Szczecin

Beliani to założony w Szwajcarii, międzynarodowy sklep online zajmujący się sprzedażą designerskich mebli. Nasze produkty sprzedajemy w 14 krajach Europy, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech i wielu innych.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik administracyjno biurowy

Odpowiedzialności:

  • Wsparcie zespołu HR w procesach rekrutacji
  • Obsługę administracyjną pracowników (rezerwacja hoteli, przypisywanie sprzętu)
  • Współpraca ze wszystkimi działami w firmie

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego warunek konieczny (weryfikowana w trakcie procesu rekrutacji),
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność budowania relacji i nastawienia na współpracę,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz dobra organizacja pracy,
  • łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość.

Oferujemy:

  • stabilną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w branży e-commerce,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • codzienny kontakt z językiem obcym,
  • pracę w międzynarodowym środowisku w biurze w centrum Szczecina,
  • elastyczny czas pracy,
  • korzystne rabaty dla pracowników na zakup mebli z naszego asortymentu,
  • prywatna opieka medyczna,
  • pakiet sportowy.
Aby aplikować prosimy o przesłanie swojego CV w języku angielskim.
Dziękujemy za wszystkie przesłane CV, skontaktujemy się tylko w wybranymi kandydatami

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy