Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik administracyjno-biurowy
FUNDACJA ADRA POLSKA
Szczecin
Szczecin, zachodniopomorskie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України

- Praca zmianowa:nie
- Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
- Godziny pracy:elastyczny grafik
- Tryb wypłaty:miesięczna
Twój zakres obowiązków
organizacja usług integracyjnych i wsparcia socjalnego,
realizowanie działań i integracyjnych dla cudzoziemców,
udział w organizacji i kierowanie pracą zespołu,
pomoc cudzoziemcom w kontaktach m.in. z: instytucjami państwowymi, organizacjami pozarządowymi, szkołami, placówkami służby zdrowia,
współpraca z właściwymi organami administracji publicznej i samorządowej, między innymi: Ośrodkami Pomocy Społecznej, Centrami Pomocy Rodzinie, Urzędem ds. Cudzoziemców,
nawiązywanie i prowadzenie współpracy z organizacjami pozarządowymi aktywnymi w obszarze integracji cudzoziemców,
nawiązywanie i prowadzenie współpracy z organizacjami pozarządowymi aktywnymi w obszarze pomocy humanitarnej,
powadzenie dokumentacji projektu i beneficjentów,
współpraca z zespołem fundacji,
Umowa w zależności od preferencji kandydata
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe humanistyczne, międzykulturowe, prawne,
doświadczenie w pracy na rzecz migrantów i uchodźców
znajomość j. rosyjskiego lub ukraińskiego
biegła znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego
To oferujemy
Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
Wynagrodzenie uzależnione od efektów
Możliwość indywidualnego ustalenia godzin pracy
Umowę o pracę lub umowę cywilno-prawną w zależności od oczekiwań kandydata,
O nas
Fundacja ADRA Polska jest polskim oddziałem międzynarodowej organizacji humanitarnej ADRA działającej w przeszło 100 krajach świata. W Polsce oficjalnie rozpoczęła swoją działalność z końcem roku 2009.