Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik administracyjno-biurowy

DIRKMARINE POLSKA sp. z o.o.

3 0106 500 brutto / mies.
  • Andrzeja Antosiewicza 1, Szczecin
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:elastyczny grafik
  • Tryb wypłaty:miesięczna

DIRKMARINE POLSKA sp. z o.o.

Andrzeja Antosiewicza 1

Szczecin

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca archiwizacja dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej

  • Wprowadzanie i opisywanie bieżących faktur do systemu księgowego

  • Koordynacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy

  • Współpraca z działem księgowo-kadrowym

  • Bieżące wsparcie administracyjne współpracowników

  • Rozliczenia finansowe projektów oraz tworzenie zestawień w MS Excel

  • Zamawianie artykułów biurowych i eksploatacyjnych

  • Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej

Nasze wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office

  • Mile widziana znajomość programu Saldeo

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu powierzonych zadań

  • Zaangażowanie w realizację wytyczonych celów

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

To oferujemy

  • Praca w międzynarodowym środowisku

  • Dofinansowanie do posiłków

  • Komfortowe warunki pracy, bardzo dobra atmosfera

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Wdrożenie na początku pracy w firmie

O nas

Jesteśmy firmą zajmującą się projektowaniem, budową pod klucz oraz dostawą domów pływających o pow. 180-400 m2 na rynek europejski. Główna siedziba firmy znajduje się w Kopenhadze, natomiast Polski oddział powstał w 2020 roku na terenie

Stoczni Szczecińskiej "Wulkan" sp. z o. o. gdzie są projektowane i budowane wszystkie obiekty.

Wszystkie nasze projekty wykonujemy w technologii BIM, korzystając z pomocy rozszerzonej rzeczywistości, skanowania 3D, platform CDE oraz modeli cyfrowych. Nasi projektanci wykorzystują oprogramowanie Autodesk Revit, natomiast

inżynierowie na budowie aplikację na telefon do przeglądania modeli oraz zarządzania dokumentacją.

W związku ze stale rosnącym zainteresowaniem obiektami pływającymi takimi jak sauny, domy jednorodzinne, restauracje, hotele czy sklepy poszukujemy do naszego zespołu osoby, która będzie wspomagała kierownika projektu w kwestiach administracyjnych oraz rozliczeń finansowych.

Jeżeli chcesz korzystać z najnowszych technologii oraz pracować w segmencie budownictwa, który z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność to zapraszamy do naszego zespołu!

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.