Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik administracyjno-biurowy

AMAR TRANSLATIONS sp. z o.o.

3 0006 000 brutto / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:9:00-17:00, godziny pracy od 8.30 do 17.00 z półgodzinną przerwą
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki + nadgodziny

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klientów odwiedzających biuro i dzwoniących do biura

  • Prace administracyjne w biurze i obsługa korespondencji

  • Bieżący stały kontakt z klientami i tłumaczami

  • Wycena i rozliczanie tłumaczeń

  • Odbieranie telefonów od klientów i telefoniczna obsługa zapytań

  • Koordynacja pracy tłumaczy, terminowości odsyłania tłumaczeń

  • Kontrola kompletności bieżących tłumaczeń i ich poprawności

  • Przygotowywania dokumentów do tłumaczenia, edycja dokumentów w MsWord

  • Konwersja ręczna i automatyczna dokumentów z pdf do MsWord (wymagana biegłość w obsłudze MsWord)

  • Sprawdzanie poprawności gramatycznej i językowej tłumaczeń

  • Docelowo po zdobyciu doświadczenia samodzielna praca na stanowisku Project Managera.

Nasze wymagania

  • Dyspozycyjność 40 godz. w tygodniu od pon. do pt. w godz. 8.30-17.00 (praca z przerwą 30 minutową)

  • Biegła znajomość pakietu Office (w szczególności MsWord, MsExcel, Adobe

  • Accrobat)

  • Obsługa Internetu i poczty e-mail

  • Doskonała biegłość w posługiwaniu się językiem polskim w mowie i piśmie

  • Znajomość zasad gramatyki i pisowni polskiej

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i chęć do rozwiązywania problemów klientów i tłumaczy

  • Łatwość uczenia się i chęć poszerzania wiedzy

  • Uczciwość i lojalność

  • Zaangażowanie w sprawy firmowe i rzetelność wykonywanej pracy

  • Umiejętność samodzielnego organizowania pracy własnej, a także współpracy z zespołem

  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

  • Mile widziani studenci ostatnich lat studiów przed 26 rokiem życia (praca na umowę zlecenie)

  • Cenione umiejętności komunikacyjne i wiedza z zakresu technik negocjacji oraz sprzedaży i obsługi klienta

  • Zaangażowanie i chęci do pracy będą wyżej oceniane niż doświadczenie!

  • Studia językowe lub polonistyczne będą dodatkowym atutem, choć nie są wymagane

  • Doświadczenie w korekcie tekstów lub copywritingu będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Stałą pracę w pełnym wymiarze godzin

  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie zależne od wyników

  • Samodzielne stanowisko pracy

  • Możliwość zdobycia i poszerzenia doświadczenia w pracy biurowej i profesjonalnej obsłudze klienta

  • Szkolenia i możliwość rozwoju osobistego

  • Ciekawą i rozwijającą pracę umożliwiającą realizację własnych pomysłów

  • Czynne uczestnictwo w realizowanych projektach

  • Naukę zasad codziennego funkcjonowania biura tłumaczeń

  • Możliwość aktywnego udziału w rozwoju firmy

  • Dużą samodzielność i możliwość uzgodnienia organizacji własnej pracy

  • Miłą atmosferę pracy i wsparcie zespołu

O nas

AmaR TRANSLATIONS Sp. z o.o. od 18 lat dostarcza dla biznesu najwyższej jakości tłumaczenia techniczne i specjalistyczne na rynku polskim i światowym. Od 6 lat firma intensywnie rozwija też segment usług dla klientów prywatnych oferując tłumaczenia przysięgłe dokumentów urzędowych, prowadząc obsługę klienta w czterech biurach lokalnych w Warszawie (Centrum, Mokotów, Praga, Wesoła) W związku z intensywnym rozwojem sieci biur realizujących lokalnie tłumaczenia przysięgłe dla klienta prywatnego poszukujemy pracownika administracyjno-biurowego do obsługi klienta z możliwością awansu na stanowisko Project Managera samodzielnie realizującego projekty w jednym z naszych biur lokalnych. Prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym ze wskazaniem oczekiwań finansowych.