Pracownik Administracyjno-Biurowy

Perfect Displays Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Perfect Displays Sp. z o.o.

Firma Perfect Displays Sp. z o.o. ma na celu świadczenie wysokiej jakości usług związanych z projektowaniem oraz realizacją systemów projekcji obrazu. Firma Perfect Displays wspópracuje z takimi producentami jak Samsung, Sony, NEC, Barco, AMX, Kramer, EXTRON oraz wielu innych renomowanych dostawców. Ze względu na dynamiczny rozwój spółki, w chwili obecnej 
poszukujemy osoby na stanowisko pracownika Administarcyjno-Biurowego.

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
  • Obsługa programu SYMFONIA w zakresie sprzedaży i magazynu
  • Rozliczanie delegacji oraz nadgodzin pracowników
  • Rozliczanie kosztów prowadzonych projektów
  • Przygotowywanie formalnych dokumentów przetargowych
  • Przygotowywanie przelewów bankowych
  • Redagowanie pism na zlecenie Zarządu
  • Obsługa bieżącej korespondencji firmowej
  • Znajomość i praktyczna umiejętność obsługi programu SYMFONIA
  • Znajomość i praktyczna umiejętność obsługi pakietu Office
  • Terminowość i sumienność w realizacji powierzonych zadań
  • Możliwość natychmiastowego podjęcia pracy - inne aplikacje nie będę rozpatrywane.
  • pracę na pełnym etacie
  • atrakcyjne system wynagrodzenia

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


Firma Perfect Displays Sp. z o.o. ma na celu świadczenie wysokiej jakości usług związanych z projektowaniem oraz realizacją systemów projekcji obrazu. Firma Perfect Displays wspópracuje z takimi producentami jak Samsung, Sony, NEC, Barco, AMX, Kramer, EXTRON oraz wielu innych renomowanych dostawców. Ze względu na dynamiczny rozwój spółki, w chwili obecnej 
poszukujemy osoby na stanowisko pracownika Administarcyjno-Biurowego.

Pracownik Administracyjno-Biurowy
  • Obsługa programu SYMFONIA w zakresie sprzedaży i magazynu
  • Rozliczanie delegacji oraz nadgodzin pracowników
  • Rozliczanie kosztów prowadzonych projektów
  • Przygotowywanie formalnych dokumentów przetargowych
  • Przygotowywanie przelewów bankowych
  • Redagowanie pism na zlecenie Zarządu
  • Obsługa bieżącej korespondencji firmowej
  • Znajomość i praktyczna umiejętność obsługi programu SYMFONIA
  • Znajomość i praktyczna umiejętność obsługi pakietu Office
  • Terminowość i sumienność w realizacji powierzonych zadań
  • Możliwość natychmiastowego podjęcia pracy - inne aplikacje nie będę rozpatrywane.
  • pracę na pełnym etacie
  • atrakcyjne system wynagrodzenia

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy