Oferta pracy

Pracownik administracyjno - biurowy

"VITA POLYMERS POLAND" sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • obsługa Klientów i utrzymywanie bieżących kontaktów handlowych z Klientami i Kontrahentami,

  • przyjmowanie, potwierdzanie i realizacja bieżących zamówień Klientów

  • wystawianie dokumentów dostawy

  • tworzenie dokumentów sprzedaży, fakturowanie sprzedaży i sporządzanie dokumentacji dokonywanych transakcji oraz wprowadzanie danych do systemu komputerowego

  • współtworzenie i realizowanie planów sprzedażowych

  • udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczących produktów firmy

  • współpraca z oddziałami firmy w kraju i za granicą

  • realizacja bieżących działań logistycznych ,planistycznych i administracyjnych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe lub średnie

  • samodzielność w pracy i umiejętność pracy w Zespole oraz łatwe nawiązywanie kontaktów interpersonalnych

  • otwartość na nowe zadania i dyspozycyjność

  • znajomość pakietu Office

  • znajomość j. angielskiego

  • doświadczenie pozyskane na stanowisku administracyjno - biurowym

To oferujemy

Vita Polymers Poland oferuje prace w międzynarodowej firmie o długoletniej stabilnej pozycji rynkowej oraz możliwościami ciągłego podnoszenia kwalifikacji w ramach dodatkowych szkoleń i kursów oraz pakiet narzędzi do wykonywania pracy.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

"VITA POLYMERS POLAND" sp. z o.o.

Vita Polymers Poland oferuje prace w międzynarodowej firmie o długoletniej stabilnej pozycji rynkowej oraz możliwościami ciągłego podnoszenia kwalifikacji w ramach dodatkowych szkoleń i kursów oraz pakiet narzędzi do wykonywania pracy.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy