Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik administracyjno-biurowy

MK KOMI Sp. z o.o.

  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:8:00-16:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki + delegacje

MK KOMI Sp. z o.o.

Plutonowego Ryszarda Szkubacza 8

Zabrze

Twój zakres obowiązków

  • Czynności organizacyjne wspomagające zarządzanie w tym np.: kontaktowanie się z klientami, kontrahentami

  • Organizowanie oraz obsługa spotkań służbowych

  • Organizacja podróży służbowych – rezerwacja biletów, hoteli itp.

  • Organizacja dokumentów firmowych, katalogowanie umów, ofert itp.

  • Prowadzenie elektronicznego repozytorium dokumentów

  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej

  • Odbieranie telefonu i maila, przekierowanie dzwoniących osób do odpowiednich działów

  • Redagowanie pism i dokumentów

  • Organizacja biura od strony organizacyjnej jak i technicznej

  • Przyjmowanie gości firmy

  • Dbanie o reprezentacyjny charakter biura

  • Koordynacja przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie

  • Współpraca z firmami zewnętrznymi realizującymi zlecone usługi na rzecz biura

  • Załatwianie spraw urzędowych

  • Opieka nad flotą samochodową – ubezpieczenia, rejestracje, przeglądy

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność

  • Znajomość języka angielskiego

  • Znajomość języka niemieckiego czy włoskiego mile widziana

  • Prawo jazdy

  • Samodzielność oraz zaangażowanie

  • Wysoka kultura organizacyjna

  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz organizacji i planowania

  • Dobra znajomość programów z pakietu MS Office

To oferujemy

  • Zatrudnienie na stanowisku Office Manager

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Praca w zgranym zespole

  • Służbowy telefon i komputer

  • Dodatkową, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

O nas

MK KOMI to firma zbudowana na pasji i doświadczeniu. Już od 15 lat jesteśmy zaufanym partnerem biznesowym dla lodziarni, kawiarni, piekarni, hoteli, punktów handlowych i innych przedsiębiorstw w całym kraju.