Ta oferta pracy jest nieaktualna od 39 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Administracyjny - Dział Faktur

  • Swarzędz, Poznań, Jasin (pow. poznański), wielkopolskie
  • Specjalista
  • 08.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    STS Logistic to największe centrum logistyczne w Europie Środkowo-Wschodniej zajmujące się transportem międzynarodowym, dostawami do dealerów na terenie Polski, magazynowaniem, ekspedycją samochodów drogą kolejową oraz doposażaniem samochodów osobowych i użytkowych.
    PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY – DZIAŁ FAKTUR
    Miejsce pracy: Poznań (okolice), Swarzędz, Jasin (pow. poznański)

     

    Opis stanowiska:

    • Wystawianie faktur Vat na podstawie dostarczonych dokumentów lub zestawień
    • Wystawianie not księgowych
    • Generowanie zestawień i raportów systemowych
    • Analiza dokumentów przewozowych
    • Archiwizacja dokumentów
    • Odbieranie poczty działowej
    • Kontakt z klientami

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe
    • Dobra znajomość język angielskiego w mowie i piśmie
    • Obsługa programu Symfonia Handel
    • Dobra znajomość pakietu Office
    • Znajomość podstawowych pojęć związanych z ustawą o Vat
    • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
    • Dobra organizacja pracy
    • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

     

    Oferujemy:

    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • przyjazną atmosferę pracy

     

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając APLIKUJ na dole ogłoszenia.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez STS LOGISTIC SP. Z O.O. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez STS LOGISTIC SP. Z O.O. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.