Stock Polska Sp. z o.o.

Pracownik Administracyjny - Logistyka

Stock Polska Sp. z o.o.O firmie

Stock Polska Sp. z o.o.

Spółdzielcza 6

Lublin

Stock Polska - producent Czystej de Luxe, Żołądkowej Gorzkiej, Stock Prestige – firma będąca częścią Stock Spirits Group, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownik Administracyjny - Logistyka

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie ewidencji i dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja,
  • Komunikacja z kierowcami oraz firmami spedycyjnymi,
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie magazynowania i sprzedaży,
  • Reagowanie na pojawiające się nieprawidłowości w procesie,
  • Obsługa urządzeń biurowych,
  • Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów,
  • Wsparcie w bieżących sprawach działu.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej/biurowej – mile widziane w branży logistycznej,
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office w szczególności: MS Excel, MS Word,
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dokładność w wykonywaniu zadań,
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi programu SAP.

Oferujemy:

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (karta sportowa, karta medyczna, dofinansowania i inne), a także spotkania firmowe, integracje sportowe, konkursy z nagrodami,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Zdobywanie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej o najwyższych standardach bezpieczeństwa pracy,
  • Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, szkoleń,
  • Pracę w zgranym zespole ludzi zorientowanych na sukces,
  • Profesjonalny proces adaptacyjny nowych Pracowników,
  • Owoce dla Pracowników przez cały rok.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
aplikuj
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Stock Polska - producent Czystej de Luxe, Żołądkowej Gorzkiej, Stock Prestige – firma będąca częścią Stock Spirits Group, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownik Administracyjny - Logistyka

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie ewidencji i dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja,
  • Komunikacja z kierowcami oraz firmami spedycyjnymi,
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie magazynowania i sprzedaży,
  • Reagowanie na pojawiające się nieprawidłowości w procesie,
  • Obsługa urządzeń biurowych,
  • Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów,
  • Wsparcie w bieżących sprawach działu.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej/biurowej – mile widziane w branży logistycznej,
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office w szczególności: MS Excel, MS Word,
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dokładność w wykonywaniu zadań,
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi programu SAP.

Oferujemy:

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (karta sportowa, karta medyczna, dofinansowania i inne), a także spotkania firmowe, integracje sportowe, konkursy z nagrodami,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Zdobywanie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej o najwyższych standardach bezpieczeństwa pracy,
  • Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, szkoleń,
  • Pracę w zgranym zespole ludzi zorientowanych na sukces,
  • Profesjonalny proces adaptacyjny nowych Pracowników,
  • Owoce dla Pracowników przez cały rok.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy