Pracownik Administracyjny - Recepcjonista/ka

Berlitz PolandO firmie

  • Wrocław

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Asystent

Poszukuje osoby na stanowisko:

Pracownik Administracyjny/Recepcjonista/ka

Miejsce pracy: Wrocław


Zakres obowiązków obejmuje:

  • obsługa administracyjna Centrum Edukacyjnego
  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów oraz udzielanie informacji o oferowanych szkoleniach
  • utrzymywanie stałych kontaktów z klientami szkoły i reagowanie na ich potrzeby
  • prowadzenie zapisów na kursy grupowe
  • prowadzenie rejestru faktur, sporządzanie raportów i pism


Wymagania:

  • dobra znajomość języka angielskiego
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • dobra organizacja pracy oraz wysoka kultura osobista
  • znajomość obsługi komputera z zakresu pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych
  • zaangażowanie, entuzjazm oraz wytrwałość w dążeniu do celu
  • odpowiedzialność i samodzielność


Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • stabilne i przyjazne środowisko pracy
  • pakiet szkoleń
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szansę realizacji indywidualnych projektów
  • możliwość bezpłatnej nauki języka obcego
  • pakiet prywatnej opieki medycznej


CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać do dnia 14 stycznia 2015 r., klikając przycisk Aplikuj pod ogłoszeniem.

* Prosimy o dopisanie klauzuli: ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.833).”

Poszukuje osoby na stanowisko:

Pracownik Administracyjny/Recepcjonista/ka

Miejsce pracy: Wrocław


Zakres obowiązków obejmuje:

  • obsługa administracyjna Centrum Edukacyjnego
  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów oraz udzielanie informacji o oferowanych szkoleniach
  • utrzymywanie stałych kontaktów z klientami szkoły i reagowanie na ich potrzeby
  • prowadzenie zapisów na kursy grupowe
  • prowadzenie rejestru faktur, sporządzanie raportów i pism


Wymagania:

  • dobra znajomość języka angielskiego
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • dobra organizacja pracy oraz wysoka kultura osobista
  • znajomość obsługi komputera z zakresu pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych
  • zaangażowanie, entuzjazm oraz wytrwałość w dążeniu do celu
  • odpowiedzialność i samodzielność


Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • stabilne i przyjazne środowisko pracy
  • pakiet szkoleń
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szansę realizacji indywidualnych projektów
  • możliwość bezpłatnej nauki języka obcego
  • pakiet prywatnej opieki medycznej


CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać do dnia 14 stycznia 2015 r., klikając przycisk Aplikuj pod ogłoszeniem.

* Prosimy o dopisanie klauzuli: ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.833).”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy