Pracownik Administracyjny

VGD AUDYT sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWAO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 4 dni
    29 Luty 2020
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista

VGD AUDYT sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

VGD AUDYT w Polsce oferuje Klientom usługi w zakresie badania sprawozdań finansowych i innych usług poświadczających, doradztwa transakcyjnego i biznesowego.

Pracownik Administracyjny

Miejsce pracy: Warszawa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Kompleksowa obsługa sekretariatu
  • Koordynacja obiegu dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prowadzenie rejestrów umów
  • Współpraca z firmą księgową, opisywanie, wstępna kontrola dokumentów
  • Aktywny udział w projektach realizowanych w firmie
  • Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz nadzór nad budżetem
  • Wsparcie organizacji wydarzeń firmowych, eventów, spotkań.

CZEGO OCZEKUJEMY

  • Sprawna obsługa komputera w oprogramowania Office – Word, Excel, Power Point oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Entuzjazm i dobra organizacja pracy własnej
  • Rzetelność i sumienność
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)

CO OFERUJEMY

  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie
  • Możliwość poszerzenie wiedzy i rozwijanie umiejętności
  • Przyjazną atmosferę i komfortowe warunki pracy


VGD AUDYT w Polsce oferuje Klientom usługi w zakresie badania sprawozdań finansowych i innych usług poświadczających, doradztwa transakcyjnego i biznesowego.

Pracownik Administracyjny

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Kompleksowa obsługa sekretariatu
  • Koordynacja obiegu dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prowadzenie rejestrów umów
  • Współpraca z firmą księgową, opisywanie, wstępna kontrola dokumentów
  • Aktywny udział w projektach realizowanych w firmie
  • Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz nadzór nad budżetem
  • Wsparcie organizacji wydarzeń firmowych, eventów, spotkań.

CZEGO OCZEKUJEMY

  • Sprawna obsługa komputera w oprogramowania Office – Word, Excel, Power Point oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Entuzjazm i dobra organizacja pracy własnej
  • Rzetelność i sumienność
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)

CO OFERUJEMY

  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie
  • Możliwość poszerzenie wiedzy i rozwijanie umiejętności
  • Przyjazną atmosferę i komfortowe warunki pracy

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy