Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik administracyjny

Uniwersytet Zielonogórski

  • Licealna 9, Zielona Góra
    Zielona Góra, lubuskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Uniwersytet Zielonogórski

Licealna 9

Zielona Góra

Twój zakres obowiązków

• Bieżąca analiza zużycia mediów oraz ich rozliczanie.

• Prowadzenie ewidencji i rozliczanie faktur oraz rachunków za media i opłaty eksploatacyjne.

• Opracowywanie (merytoryczne) dokumentów finansowych za usługi wykonane przez podmioty zewnętrzne poprzez:

- weryfikację dokumentu,

- przekazanie w celu rejestracji do kancelarii Uniwersytetu,

- opis merytoryczny dokumentu,

- podział kosztów zgodnie z rozdzielnikami,

- wpis do systemu „dziekanat” zgodnie z zamówieniami.

• Przygotowanie umów i zamówień dla podmiotów zewnętrznych na realizację zadań wynikających z działalności Działu.

• Prowadzenie rejestrów faktur, umów, zamówień realizowanych przez Dział.

• Archiwizowanie dokumentów.

• Ustalanie wskaźników rozliczeniowych za media.

• Wnioskowanie o wystawienie refaktur z tytułu zużycia mediów przez kontrahentów wynajmujących w obiektach uczelni powierzchnie pod działalność gospodarczą.

• Analiza kosztów za media zgodnie z zawartymi umowami na dostawy mediów oraz nadzór i kontrola dostaw mediów do obiektów Uniwersytetu.

• Sporządzanie ewidencji miesięcznych kosztów eksploatacji z podziałem na poszczególne obiekty Uczelni.

• Sporządzanie rocznego planu wydatków (dostaw, usług, zużycia mediów) oraz sporządzanie w porozumieniu z pozostałymi działami - planu rzeczowo-finansowego.

• Prowadzenie na podstawie wpływających faktur ewidencji kosztów zgodnie z planem rzeczowo-finansowym w celu kontroli wydatków.

• Planowanie kwartalnych obciążeń, składanie kwartalnych zamówień na media, itp.,

• Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obejmującym tematycznie działalność jednostki.

• Sporządzanie korespondencji wychodzącej w zakresie obejmującym tematycznie działalność Działu.

• Przygotowywanie korespondencji do podpisu Dyrektora Biura.

• Prowadzenie terminarza spraw, zebrań, spotkań i narad, w których uczestniczy Dyrektor Biura.

• Koordynowania terminów spotkań, w których uczestniczy Dyrektor lub których organizację zleca bez swojego udziału.

• Przygotowywania podróży służbowych Dyrektora Biura – przygotowanie dokumentów delegacji, rezerwacja noclegów, organizacja spotkań.

• Przygotowania oraz obsługi spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Dyrektora Biura (serwowanie napojów, przygotowanie materiałów, protokołowanie spotkań).

• Przygotowania i wydruków materiałów na spotkania oraz dla Dyrektora Biura.

• Redagowanie ogłoszeń i komunikatów lub innych treści na uczelnianą stronę internetową w zakresie działania Działu Administracyjno-Ekonomicznego.

• Zamawiania materiałów biurowych i spożywczych, gadżetów reklamowych oraz materiałów informacyjnych na potrzeby Działu Administracyjno-Ekonomicznego oraz Dyrektora Biura.

• Odbierania, łączenia i generowania połączeń telefonicznych do i od Dyrektora Biura.

• Wykonywanie innych czynności związanych z obsługą Sekretariatu Biura zlecanych przez Dyrektora, a nie wykraczających poza zakres kompetencji personelu Działu.

• Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, z poczty elektronicznej, z systemu usterka o usterkach lub awariach, ustalenie szczegółów usterki, zgłoszenie usterki lub awarii firmie zewnętrznej, pilotowanie usuwania usterek.

• Archiwizowanie protokołów konieczności oraz notatek służbowych.

• Przygotowanie danych do postępowań przetargowych realizowanych przez i na zlecenie Działu Administracyjno-Ekonomicznego.

Nasze wymagania

  • wykształcenie minimum średnie,

  • bardzo dobra znajomość programu Excel oraz dobra znajomość pozostałych programów pakietu MS Office,

  • umiejętność korzystania z przepisów prawa,

  • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów,

  • umiejętność pracy w zespole, dobrej organizacji pracy,

  • wysokiej kultury osobistej,

  • komunikatywność.

To oferujemy

  • Świadczenia socjalne

  • Dodatek stażowy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.