Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
Uniwersytet Zielonogórski
Sprawdź jak dojechać• Bieżąca analiza zużycia mediów oraz ich rozliczanie.
• Prowadzenie ewidencji i rozliczanie faktur oraz rachunków za media i opłaty eksploatacyjne.
• Opracowywanie (merytoryczne) dokumentów finansowych za usługi wykonane przez podmioty zewnętrzne poprzez:
- weryfikację dokumentu,
- przekazanie w celu rejestracji do kancelarii Uniwersytetu,
- opis merytoryczny dokumentu,
- podział kosztów zgodnie z rozdzielnikami,
- wpis do systemu „dziekanat” zgodnie z zamówieniami.
• Przygotowanie umów i zamówień dla podmiotów zewnętrznych na realizację zadań wynikających z działalności Działu.
• Prowadzenie rejestrów faktur, umów, zamówień realizowanych przez Dział.
• Archiwizowanie dokumentów.
• Ustalanie wskaźników rozliczeniowych za media.
• Wnioskowanie o wystawienie refaktur z tytułu zużycia mediów przez kontrahentów wynajmujących w obiektach uczelni powierzchnie pod działalność gospodarczą.
• Analiza kosztów za media zgodnie z zawartymi umowami na dostawy mediów oraz nadzór i kontrola dostaw mediów do obiektów Uniwersytetu.
• Sporządzanie ewidencji miesięcznych kosztów eksploatacji z podziałem na poszczególne obiekty Uczelni.
• Sporządzanie rocznego planu wydatków (dostaw, usług, zużycia mediów) oraz sporządzanie w porozumieniu z pozostałymi działami - planu rzeczowo-finansowego.
• Prowadzenie na podstawie wpływających faktur ewidencji kosztów zgodnie z planem rzeczowo-finansowym w celu kontroli wydatków.
• Planowanie kwartalnych obciążeń, składanie kwartalnych zamówień na media, itp.,
• Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obejmującym tematycznie działalność jednostki.
• Sporządzanie korespondencji wychodzącej w zakresie obejmującym tematycznie działalność Działu.
• Przygotowywanie korespondencji do podpisu Dyrektora Biura.
• Prowadzenie terminarza spraw, zebrań, spotkań i narad, w których uczestniczy Dyrektor Biura.
• Koordynowania terminów spotkań, w których uczestniczy Dyrektor lub których organizację zleca bez swojego udziału.
• Przygotowywania podróży służbowych Dyrektora Biura – przygotowanie dokumentów delegacji, rezerwacja noclegów, organizacja spotkań.
• Przygotowania oraz obsługi spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Dyrektora Biura (serwowanie napojów, przygotowanie materiałów, protokołowanie spotkań).
• Przygotowania i wydruków materiałów na spotkania oraz dla Dyrektora Biura.
• Redagowanie ogłoszeń i komunikatów lub innych treści na uczelnianą stronę internetową w zakresie działania Działu Administracyjno-Ekonomicznego.
• Zamawiania materiałów biurowych i spożywczych, gadżetów reklamowych oraz materiałów informacyjnych na potrzeby Działu Administracyjno-Ekonomicznego oraz Dyrektora Biura.
• Odbierania, łączenia i generowania połączeń telefonicznych do i od Dyrektora Biura.
• Wykonywanie innych czynności związanych z obsługą Sekretariatu Biura zlecanych przez Dyrektora, a nie wykraczających poza zakres kompetencji personelu Działu.
• Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, z poczty elektronicznej, z systemu usterka o usterkach lub awariach, ustalenie szczegółów usterki, zgłoszenie usterki lub awarii firmie zewnętrznej, pilotowanie usuwania usterek.
• Archiwizowanie protokołów konieczności oraz notatek służbowych.
• Przygotowanie danych do postępowań przetargowych realizowanych przez i na zlecenie Działu Administracyjno-Ekonomicznego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik administracyjny, Licealna 9, Zielona Góra