Ta oferta pracy jest nieaktualna od 200 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Biura Obsługi Klienta

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 01.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    Urządzenia Kärcher na rynku polskim były obecne już od połowy lat 70-tych. Natomiast w październiku 1993, w Krakowie, powstała firma Kärcher Sp. z o.o., przedstawicielstwo niemieckiej firmy Alfred Kärcher GmbH.
     
    Kärcher Sp. z o.o. prowadzi na terenie całej Polski sprzedaż, marketing i serwis urządzeń czyszczących przeznaczonych do użytku domowego i zastosowań profesjonalnych. Sprzedaż prowadzona jest przez sieć dealerską, współpracę handlową z sieciami hipermarketów oraz bezpośrednio.


    Niezwykłe zadania wymagają niezwykłych ludzi.
    W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na nowo utworzone stanowisko:

    Pracownik Biura Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Kraków
    nr. ref. 02/2018

    Do Twoich zadań należeć będzie:

    • Obsługa klienta w zakresie reklamacji logistycznych, cenowych i serwisowych
    • Obsługa połączeń przychodzących
    • Obsługa korespondencji mailowej
    • Wystawianie faktur i faktur korekt
    • Współpraca z innymi działami i pracownikami firmy
    • Budowanie pozytywnych relacji z klientem
    • Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta

    Oferujemy:

    • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie
    • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Szkolenia, lekcje językowe
    • Szereg benefitów pozapłacowych

    Jeżeli oferta ta zainteresowała Cię i uważasz, że spełniasz oczekiwania prześlij swoją aplikację korzystając z przycisku „Aplikuj”.



    Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji przez podmiot publikujący ofertę tj. Kärcher Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Stawowej 138-140, który jest Administratorem Twoich danych, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.).  Dane są przetwarzane w celach rekrutacyjnych oraz kontaktowych i mogą być udostępniane Agencji Doradztwa Personalnego Randstad Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Aleje Jerozolimskie 134.  Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne)
    • Doświadczenie w obsłudze klienta (minimum roczne, mile widziane doświadczenie w działach reklamacji)
    • Umiejętność redagowania pism
    • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Zorientowanie na klienta i realizację zadań
    • Komunikatywność, otwartość
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Umiejętność pracy pod presją czasu
    • Wysoka kultura osobista