Ta oferta pracy jest nieaktualna od 155 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Biura Obsługi Klienta

  • Kraków, Wieliczka, małopolskie
  • Specjalista
  • 08.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Fundacja Instytut Edukacji Społecznej i Religijnej im. Ks. Piotra Skargi

    Pracownik Biura Obsługi Klienta

    Miejsce pracy: Kraków (okolice), Wieliczka
    Opis stanowiska:
    • telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
    • telefoniczny rozwój relacji z dotychczasowymi oraz nowymi klientami,
    • ewidencja i segregacja korespondencji,
    • praca w systemie komputerowym CRM,
    • przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonych,
    • realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonych.
    Wymagania:
    • wykształcenie średnie lub wyższe,
    • chęć pracy w organizacji pozarządowej,
    • nienaganna kultura osobista,
    • dokładność, sumienność i komunikatywność,
    • bystrość i szybkość przyswajania wiedzy,
    • biegła znajomość obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office,
    • umiejętność samodzielnej pracy oraz słuchania,
    • inicjatywa i zaangażowanie w pracy, dyspozycyjność
    Oferujemy:
    • umowę o pracę,
    • przyjazną atmosferę,
    • ciekawą pracę w młodym i energicznym zespole,
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji,
    • profesjonalne narzędzia pracy,
    • możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w dynamicznie rozwijającej się organizacji.

    Wymagane dokumenty: CV.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm)”.