Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik biura obsługi klienta

Mardom Sp. z o.o.O firmie

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych

  • Fakturowanie zamówień od klientów

  • Obsługa zamówień online składanych przez pulpit kontrahenta

  • Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji

  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy (produkcja, logistyka, księgowość, marketing)

  • Samodzielna realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd

Nasze wymagania

  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

  • Wykształcenie min. średnie

  • Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy

  • Dyspozycyjność

Mile widziane

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Benefity w postaci dofinansowania do kart Multi-Sport

Mardom Sp. z o.o.

Firma Mardom Sp. z o.o. jest Spółką należącą do liderów branży wykończenia wnętrz w Polsce, słynącą z ekskluzywnych produktów oraz obsługi klientów na najwyższym poziomie. W związku z dalszym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko:

Przewiń do profilu firmy

Miejsce pracy: Łódź, Teofilów