Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik Biura Obsługi Studenta
COLLEGIUM HUMANUM - Szkoła Główna MenedżerskaO firmie
- Miłocińska 46Rzeszów, podkarpackie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista
COLLEGIUM HUMANUM - Szkoła Główna Menedżerska
Miłocińska 46
Rzeszów
Collegium Humanum jest uczelnią o międzynarodowym wymiarze kształcenia.
Prowadzimy studia w siedzibie w Warszawie, w Filiach w Poznaniu i Rzeszowie, jesteśmy obecni także w Czechach (Filie w Pradze oraz Frydku-Mistku), na Słowacji (Filia w Bratysławie) i w Uzbekistanie (Filia w Andiżanie). Collegium Humanum to pierwsza i dotychczas jedyna polska uczelnia, która uruchomiła filię w Azji. Ponadnarodowość wspólnoty nauczających i studiujących na Collegium Humanum stanowi o jej sile, afirmuje różnorodność oraz wspiera wszechstronną współpracę w ramach dobrego sąsiedztwa i ponadregionalną.
Tworząc ofertę edukacyjną wykraczamy poza tradycyjne schematy. Programy studiów w Collegium Humanum powstają w interdyscyplinarnych zespołach ludzi nauki i uznanych specjalistów-praktyków, stale analizujących wymagania zmieniającego się świata oraz związane z nimi potrzeby edukacyjne. Efektem tej pracy jest nowatorska, kreatywna i innowacyjna oferta edukacyjna stanowiąca odpowiedź na oczekiwania osób ukierunkowanych nie tylko na rozwój intelektualny, ale i na sukces zawodowy; ambitnych i pragnących czerpać pełną satysfakcję z przyszłej pracy. Tę aktualną, praktyczną wiedzę przekazują wielowymiarowi wykładowcy akademiccy, eksperci z uniwersalnym dorobkiem naukowym, dydaktycznym i menedżerskim. Standardem naszej pracy jest indywidualne podejście do każdego Studenta – tak, by wydobyć drzemiący w nim potencjał.
Opis stanowiska:
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa studentów, zapewnienie szybkiego i profesjonalnego wsparcia w sprawach studenckich,
- przygotowanie i prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów,
- współpraca z wykładowcami w zakresie przebiegu zajęć, ich ewidencji oraz rozliczania przedmiotów,
- realizacja strategii rozwoju oferty studiów,
- współpraca przy organizacji procesu kształcenia (w tym, organizacja procesu dydaktycznego, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji),
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z firmami i instytucjami w ramach realizacji procesu kształcenia.
Kluczowe kompetencje:
- umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- zdolność organizacji i planowania w pracy,
- umiejętności hierarchizacji zadań i ustalania priorytetów,
- inicjatywa i dynamizm w działaniu,
- umiejętność pracy w zespole,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów),
- bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku związane z obsługą klienta,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dyspozycyjność (praca w weekendy zjazdowe),
- dokładność oraz rzetelość w wykonywaniu obowiązków, dobra organizacja pracy, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i wielozadaniowością.
Oferujemy:
- możliwość dołączenia do profesjonalnego i przyjaznego zespołu,
- możliwość pracy w dynamicznym środowisku, które promuje inicjatywę i twórcze podejście do zadań,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- rozwój kwalifikacji zawodowych,
- kartę Multisport,
- zniżki na studia naszą ofertę edukacyjną,
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Ogłoszenie archiwalne