Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do KGDI Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Szewskiej 20/1 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
KGDI Sp. z o.o.

Pracownik biura - Zarządzanie nieruchomościami

KGDI Sp. z o.o.O firmie

  • małopolskie

  • Ważna jeszcze 12 dni
    8 Luty 2020
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Specjalista

KGDI Sp. z o.o.

KGDI Sp. z o.o. jest jedną z najszybciej rozwijających się firm inwestycyjnych na polskim rynku nieruchomości. W historii swojej działalności z sukcesem przeprowadziła kilkadziesiąt transakcji nieruchomościowych. Portfolio obejmuje głównie nieruchomości komercyjne wynajmowane przez duże i stabilne firmy, takie jak Jeronimo Martins, Rossmann, Pepco czy KFC., gwarantujące wysoki długoterminowy zwrot z inwestycji. Spółka działa również w zakresie projektów mieszkaniowych, logistycznych i biurowych, stopniowo rozszerzając zakres swoich usług.

Poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik biura - Zarządzanie nieruchomościami

Obowiązki:

  • zarządzanie i administrowanie nieruchomościami na terenie województwa małopolskiego, śląskiego, podkarpackiego
  • zawieranie umów najmu, prowadzenie negocjacji dotyczących najmu
  • weryfikacja dokumentów wpływających, pod względem kompletności, poprawności i procedur wewnętrznych,
  • współtworzenie wewnętrznych regulaminów i procedur,
  • przygotowywanie dokumentacji
  • wsparcie w prowadzonych projektach oraz przygotowywanie prezentacji na potrzeby innych działów
  • udział w spotkaniach służbowych,
  • wykonywanie bieżących poleceń Kierownika Biura,

Wymagania

  • wiedza ogólna z zakresu rynku nieruchomości, podstawowa znajomość prawa i procedur inwestycyjnych mile widziana
  • doświadczenie w branży nieruchomości i zarządzania nieruchomościami mile widziane
  • znajomość języka angielskiego mile widziana
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność, nastawienie na rozwiązywanie problemów, szybkość w działaniu
  • łatwość w przyswajaniu wiedzy
  • odporność na stres
  • umiejętność prowadzenia negocjacji wysoka kultura osobista
  • komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • pracę w firmie o wysokiej dynamice rozwoju
  • bardzo szeroki, odpowiedzialny i ciekawy zakres obowiązków, dający możliwości realizacji na płaszczyźnie zawodowej oraz miłą atmosferę pracy
  • umowa o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • biuro w centrum Krakowa
  • niezbędne narzędzia pracy tj. telefon służbowy, laptop


KGDI Sp. z o.o. jest jedną z najszybciej rozwijających się firm inwestycyjnych na polskim rynku nieruchomości. W historii swojej działalności z sukcesem przeprowadziła kilkadziesiąt transakcji nieruchomościowych. Portfolio obejmuje głównie nieruchomości komercyjne wynajmowane przez duże i stabilne firmy, takie jak Jeronimo Martins, Rossmann, Pepco czy KFC., gwarantujące wysoki długoterminowy zwrot z inwestycji. Spółka działa również w zakresie projektów mieszkaniowych, logistycznych i biurowych, stopniowo rozszerzając zakres swoich usług.

Poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik biura - Zarządzanie nieruchomościami

Obowiązki:

  • zarządzanie i administrowanie nieruchomościami na terenie województwa małopolskiego, śląskiego, podkarpackiego
  • zawieranie umów najmu, prowadzenie negocjacji dotyczących najmu
  • weryfikacja dokumentów wpływających, pod względem kompletności, poprawności i procedur wewnętrznych,
  • współtworzenie wewnętrznych regulaminów i procedur,
  • przygotowywanie dokumentacji
  • wsparcie w prowadzonych projektach oraz przygotowywanie prezentacji na potrzeby innych działów
  • udział w spotkaniach służbowych,
  • wykonywanie bieżących poleceń Kierownika Biura,

Wymagania

  • wiedza ogólna z zakresu rynku nieruchomości, podstawowa znajomość prawa i procedur inwestycyjnych mile widziana
  • doświadczenie w branży nieruchomości i zarządzania nieruchomościami mile widziane
  • znajomość języka angielskiego mile widziana
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność, nastawienie na rozwiązywanie problemów, szybkość w działaniu
  • łatwość w przyswajaniu wiedzy
  • odporność na stres
  • umiejętność prowadzenia negocjacji wysoka kultura osobista
  • komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • pracę w firmie o wysokiej dynamice rozwoju
  • bardzo szeroki, odpowiedzialny i ciekawy zakres obowiązków, dający możliwości realizacji na płaszczyźnie zawodowej oraz miłą atmosferę pracy
  • umowa o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • biuro w centrum Krakowa
  • niezbędne narzędzia pracy tj. telefon służbowy, laptop

Ogłoszenie archiwalne