ORLIMAN PL  Sp. z o.o.

Pracownik Biurowy

ORLIMAN PL Sp. z o.o.O firmie

  • Sieradz, łódzkie

  • Ważna jeszcze 11 dni
    7 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
POSZUKUJEMY:
Pracownik Biurowy
Miejsce pracy: Sieradz (okolice)

Zakres obowiązków:

  • Organizacja pracy biurowej w oparciu o firmowy system sprzedażowy
  • Organizacja i administracja dokumentacji firmowej i księgowej związanej z bieżącą działalnością spółki
  • Przygotowywanie niezbędnych, zleconych raportów w ramach wsparcia procesu zarządzania spółką (analizy sprzedaży, budżet, różne raporty sprzedażowe)
  • Koordynacja działań pomiędzy zewnętrznymi firmami księgową oraz informatyczną
  • Kontrola stanów magazynowych w hurtowni
  • Kontrola i aktualizacja płatności od klientów spółki, przygotowywanie dokumentów do windykacji, wstępny proces windykacji
  • Przygotowywanie zamówień na podstawie bieżącej sprzedaży

Wymagania:

  • Wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne
  • Znajomość języka angielskiego i/lub hiszpańskiego
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku księgowa
  • Dobra znajomość aktualnych regulacji prawa podatkowego
  • dobra znajomość programu MS Office (w szczególności Excel)

Oferujemy pracę:

  • Stacjonarna od poniedziałku do piątku w stałych godzinach
  • Umowę o pracę
  • Pełen etat
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
POSZUKUJEMY:
Pracownik Biurowy

Zakres obowiązków:

  • Organizacja pracy biurowej w oparciu o firmowy system sprzedażowy
  • Organizacja i administracja dokumentacji firmowej i księgowej związanej z bieżącą działalnością spółki
  • Przygotowywanie niezbędnych, zleconych raportów w ramach wsparcia procesu zarządzania spółką (analizy sprzedaży, budżet, różne raporty sprzedażowe)
  • Koordynacja działań pomiędzy zewnętrznymi firmami księgową oraz informatyczną
  • Kontrola stanów magazynowych w hurtowni
  • Kontrola i aktualizacja płatności od klientów spółki, przygotowywanie dokumentów do windykacji, wstępny proces windykacji
  • Przygotowywanie zamówień na podstawie bieżącej sprzedaży

Wymagania:

  • Wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne
  • Znajomość języka angielskiego i/lub hiszpańskiego
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku księgowa
  • Dobra znajomość aktualnych regulacji prawa podatkowego
  • dobra znajomość programu MS Office (w szczególności Excel)

Oferujemy pracę:

  • Stacjonarna od poniedziałku do piątku w stałych godzinach
  • Umowę o pracę
  • Pełen etat
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Ogłoszenie archiwalne