Pracownik biurowy w dziale zakupów i sprzedaży

Granma Projekt System sp. z o.o.O firmie

  • Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Granma Projekt System Sp.z o.o. jest prężnie rozwijającą się spółką w dziedzinie dostarczania i produkcji opakowań. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:
Pracownik biurowy w dziale zakupów i sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa dokumentacji biurowej oraz wprowadzanie danych do systemów firmowych
  • przygotowywanie zamówień oraz sprawdzanie ich terminowej realizacji
  • tworzenie i uzupełnianie zestawień (MS Excel)
  • wprowadzanie danych (Subiekt GT)
  • przygotowywanie analiz i raportów
  • zarządzanie dokumentacją biurową z obszaru zamówień i logistyki (zamówienia, WZ, FV)

Wymagania:

  • znajomość obsługi komputera i programów MS Office (Excel, Word)
  • mile widziana znajomość programu Subiekt GT
  • umiejętność pracy w grupie
  • umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków
  • zdolność planowania i organizowania pracy własnej

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • niezbędne narzędzia pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego za pomocą przycisku Aplikuj.

Prosimy o dopisanie w CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie i archiwizowanie moich danych osobowych przez Granma Projekt System Sp. z o.o. w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji i selekcji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)." 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy