sharing the costs of sports activities
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
CPL Jobs .
Kraków
Kraków, Lesser Poland- offer expired 3 months ago
- contract of employment
- full-time
- specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
- hybrid work
- Immediate employment
- remote recruitment
Recruitment for
Przeprowadzamy rekrutację dla globalnej firmy oferującej usługi consultingowe oraz outsourcingowe. Organizacja współpracuje z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi markami z przeróżnych branż. Aplikując możesz liczyć na szerokie możliwości rozwoju oraz okazję do zdobycia wielu nowych doświadczeń i umiejętności.
Obecnie poszukujemy osoby, która mogłaby pracować w trybie hybrydowym.
Lokalizacja: WARSZAWA lub ŁÓDŹ lub KRAKÓW
*Przedstawione przedziały wynagrodzeń według CPL CEE Salary Guide 2023 i innych danych dostępnych na rynku.
Your responsibilities
Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;
Terminowe odpowiadanie na wszelkie zapytania ze strony klientów i rozwiązywanie ewentualnych problemów;
Aktualizowanie danych w systemie;
Aktywna współpraca z innymi zespołami.
Employer requirements
Bardzo dobry j. angielski (min. B2) i j. niemiecki (min. B2)
Dobra znajomość Microsoft Excel;
Wysokie umiejętności organizacyjne i analityczne.
Optional
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta mile widziane, lecz niekonieczne.
What employer offers
Umowa o pracę;
Praca w trybie hybrydowym;
Elastyczne godziny pracy;
Liczne możliwości rozwoju zawodowego - awans & rotacja do innych zespołów;
Bogaty pakiet szkoleń i warsztatów pozwalających na zyskanie nowych kompetencji;
Ubezpieczenie medyczne;
Ubezpieczenie na życie;
Karta sportowa;
Przyjazna atmosfera pracy w multikulturowym środowisku.
Benefits
private medical care
sharing the costs of foreign language classes
sharing the costs of professional training & courses
life insurance
remote work opportunities
flexible working time
integration events
Call with HR Representative
Language Tests
Interview with Manager