dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik/czka w biurze obsługi klienta
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
- Świętojańska 12a, Centrum, BiałystokBiałystok, podlaskie
- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie
- pełny etat, część etatu
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- Szukamy wielu kandydatów
- rekrutacja zdalna
- Praca zmianowa:tak
- Godziny pracy:elastyczny grafik
- Tryb wypłaty:miesięczna
- System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki + prowizja
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Świętojańska 12a
Centrum
Białystok
Twój zakres obowiązków
Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Jak wygląda dzień pracy?
Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów:
• W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, problemów z zasięgiem, szczegółów oferty. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.
• W dziale sprzedażowym kontaktujemy się z obecnymi klientami w celu aktualizacji warunków promocyjnych, odbieramy także połączenia od użytkowników zainteresowanych naszymi usługami. Naszym zadaniem jest skuteczne pozyskanie i/lub utrzymanie klienta.
Nasze wymagania
Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość - jeśli interesuje Cię praca w dziale sprzedażowym.
Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
To oferujemy
Wynagrodzenie w wysokości 3010 zł brutto (umowa o pracę) lub 19,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym).
Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.
W zależności od działu, w pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji, badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).
Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety.
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
owoce
zniżki na firmowe produkty i usługi
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
pakiet relokacyjny
wyprawka dla dziecka
paczki świąteczne
Więcej benefitów znajdziesz w zakładce "O firmie".
ChatAssess
Rozmowa telefoniczna
Spotkanie online
Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij test (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.
Nasze wartości
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie rozwijające się fintechy, legendy technologii i wiele innych, mogą polegać na nas w zakresie usług on-, off - i nearshoringowych.
Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 80 centrach obsługi i własnych domach, w 25 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office.
W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu.
Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).