Pracownik/czka w biurze obsługi klienta

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

umowa o pracę
3 0108 000 brutto / mies.
umowa zlecenie
3 1508 000 brutto / mies.
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna
  • Praca zmianowa:tak
  • Godziny pracy:elastyczny grafik
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki + prowizja

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Świętojańska 12a

Centrum

Białystok

Twój zakres obowiązków

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Jak wygląda dzień pracy?

Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów:

• W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, problemów z zasięgiem, szczegółów oferty. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.

• W dziale sprzedażowym kontaktujemy się z obecnymi klientami w celu aktualizacji warunków promocyjnych, odbieramy także połączenia od użytkowników zainteresowanych naszymi usługami. Naszym zadaniem jest skuteczne pozyskanie i/lub utrzymanie klienta.

Nasze wymagania

  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

  • Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

  • Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość - jeśli interesuje Cię praca w dziale sprzedażowym.

  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!

To oferujemy

  • Wynagrodzenie w wysokości 3010 zł brutto (umowa o pracę) lub 19,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym).

  • Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.

  • W zależności od działu, w pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji, badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w założonych ramach.

  • Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).

  • Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • pakiet relokacyjny

  • wyprawka dla dziecka

  • paczki świąteczne

  • Więcej benefitów znajdziesz w zakładce "O firmie".

Etapy rekrutacji
1

ChatAssess

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie online

Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij test (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.

Nasze wartości

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie rozwijające się fintechy, legendy technologii i wiele innych, mogą polegać na nas w zakresie usług on-, off - i nearshoringowych.

Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 80 centrach obsługi i własnych domach, w 25 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office.

W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu.

Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).

Przewiń do profilu firmy