Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik do uzupełniania baz danych

ControlExpert Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Jeśli:

  • Umiesz szybko i dokładnie analizować dane i wprowadzać je do systemów komputerowych?

  • Jesteś samodzielny i skoncentrowany na osiąganiu wyznaczonych celów?

  • Potrafisz dobrze obsługiwać komputer i chcesz nauczyć się czegoś nowego?

  • Lubisz pracę zespołową i chciałbyś dołączyć do ambitnego zespołu?

  • To do Twoich zadań będzie należało:

  • wprowadzanie danych z dokumentacji ubezpieczeniowej do systemu (m.in. dane pojazdów),

  • weryfikacja danych,

  • analiza merytoryczna zlecenia,

  • kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem.

Nasze wymagania

  • Nasze oczekiwania:

  • umiejętność szybkiej analizy danych (obrazów),

  • zdolność do szybkiego uczenia się,

  • dokładność,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • mile widziane osoby z doświadczeniem w obsłudze szkód komunikacyjnych.

To oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat, możliwość pracy zdalnej,

  • stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • atrakcyjne warunki premiowania,

  • możliwość pracy w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze,

  • pracę w przyjaznym, pomocnym i międzynarodowym zespole,

  • luźną i niekorporacyjną atmosferę pracy,

  • pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach,

  • pakiet benefitów.

  • Zapraszamy na naszą stronę www.controlexpert.com

  • Jeśli chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, dokumenty aplikacyjne – CV oraz opcjonalnie list motywacyjny prześlij za pomocą przycisku aplikowania!

O nas

Firma ControlExpert rozpoczęła swoją działalność w 2002 roku i do dziś jest wiodącym dostawcą usług cyfryzacji danych w branży ubezpieczeniowej, leasingowej oraz motoryzacyjnej. Proces likwidacji szkód komunikacyjnych jest wspierany głównie przez aplikację EasyClaim. Na przestrzeni lat wiedza naszych ekspertów została usystematyzowana w bazach danych i uzupełniona informacjami od producentów pojazdów. Jedyne w swoim rodzaju połączenie wiedzy z branż IT i ekspertów motoryzacyjnych stało się naszą receptą na sukces! Każdy z etapów likwidacji szkody (weryfikacja kosztorysów i faktur) jest w pełni zautomatyzowany. Weryfikujemy około 8 milionów szkód komunikacyjnych w ciągu roku. Pracuje dla nas ponad 700 osób w 16 państwach. Produkty, które oferujemy odpowiadają na potrzeby i spełniają oczekiwania naszych klientów. Naszymi usługobiorcami są znane towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy leasingowe, warsztaty i producenci z branży motoryzacyjnej. Jeżeli jesteś zainteresowany możesz stać się częścią naszego międzynarodowego zespołu!