Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik ds. administracji biura
Pilamis sp. z o.o. sp. k.O firmie
Łódź, łódzkie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista
Firma Pilamis funkcjonuje na rynku usług budowlanych od 2008 roku. Założyciele spółki rozwinęli działalność w zakresie nadzoru inwestorskiego oraz kompleksowego zarządzania inwestycjami budowlanymi na bazie współpracy z prestiżowymi podmiotami administracji publicznej i prywatnymi podmiotami. Naszą mocną stronę stanowi wykwalifikowany, rzetelny i zgrany zespół, dobrze znający realia branży budowlanej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie przy realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych na terenie całej Polski, w zakresie: budownictwa miejskiego, przemysłowego i komunikacyjnego. Jesteśmy ekspertami w planowaniu, zarządzaniu i nadzorze nad inwestycjami realizowanymi w celach: mieszkaniowych, użyteczności publicznej, przemysłowych, drogowych oraz magazynowo - logistycznych. Długotrwały proces, jakim jest realizacja złożonego planu inwestycyjnego, wymaga koordynacji nad szeregiem powiązanych ze sobą zadań. Wykorzystując doświadczenie, wiedzę oraz kwalifikacje naszej kadry, staramy się przede wszystkim zrozumieć cele i potrzeby naszych Klientów, by efektywnie realizować kolejne inwestycje. Naszym celem jest realizacja ambitnych przedsięwzięć - inwestycji znaczących, zauważalnych i przynoszących użytek społeczeństwu, satysfakcję naszym Klientom, jak i nam samym - zgodnie z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Indywidualnie dobieramy rozwiązania do potrzeb Klientów tak, by realizowana inwestycja, spełniała wymogi formalno-prawne, estetyczne, była funkcjonalna i praktyczna. Zaufało nam wielu Klientów, a najlepszą wizytówką wykonanej pracy są powstałe i oddane do użytku obiekty budowlane.
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa i wsparcie zespołów pod względem administracyjnym
- Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej
- Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji wewnętrznej dot. prowadzonych inwestycji budowlanych
- Przygotowywanie pism, wniosków, zleceń i innych dokumentów Zarządu (we współpracy z Asystentem Zarządu)
- Archiwizacja i przechowywanie dokumentacji Udzielanie informacji upoważnionym pracownikom oraz interesantom, kontrahentom
- Obsługa spotkań wsparcie Zarządu oraz pracowników innych działów w prowadzonych projektach
- Koordynacja zaopatrzenia biura w materiały biurowe, artykuły spożywcze
- Bieżąca pomoc w realizacji poszczególnych inwestycji
- Dbałość o czystość, ład i porządek w sekretariacie oraz biurze
Wymagania:
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera i MS Office
- Wykształcenie min. średnie
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Samodzielność, dokładność w działaniu oraz dotrzymywanie ustalonych terminów
- Zaangażowanie w powierzane zadania, sumienność, dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość nabywania nowej wiedzy i rozwoju umiejętności
Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne