Oferta pracy

Pracownik ds. administracyjnych i wsparcia działu handlowego

SOLIDEXPERT POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.O firmie

  • Rzeszów

    Rzeszów, podkarpackie
  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa recepcji firmy,

  • Monitorowanie potrzeb i realizacja zamówień w zakresie artykułów spożywczych, materiałów biurowych, środków czystości, itp.,

  • Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów w firmie, archiwizacja dokumentów,

  • Dbałość o wizerunek firmy, estetykę i organizację miejsca pracy, nadzorowanie pracy sprzątaczki,

  • Wysyłanie dokumentów do centrali, zamawianie kuriera, nadawanie przesyłek i paczek,

  • Prowadzenie „małej kasy” , odpowiedzialność za powierzone środki, przygotowywanie miesięcznych raportów kasowych,

  • Prowadzenie ewidencji materiałów marketingowych i podręczników,

  • Prowadzenie ewidencji zamówień i ich realizacji,

  • Wystawianie faktur sprzedazowych zaliczkowych,

  • Rozliczanie delegacji,

  • Obsługa szkoleń (witanie gości, zamawianie posiłków, itp.),

  • Telefoniczny i mailowy kontakt z firmami znajdującymi się w bazie SOLIDEXPERT,

  • Aktualizacja i uzupełnianie informacji o istniejących firmach w bazie SOLIDEXPERT,

  • Wprowadzanie nowych potencjalnych klientów do bazy SOLIDEXPERT,

  • Prowadzenie aktywnych działań (kontakt telefoniczny/ mailowy) promujących aktualne akcje rabatowe,

  • Tworzenie raportów i zestawień na polecenie Przełożonego.

Nasze wymagania

  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy biurowej,

  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów, samodzielność w działaniu,

  • Dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,

  • Dobra znajomość MS Office, znajomość oprogramowania CRM,

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,

  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym.

To oferujemy

  • Umowę o prace na czas nieokreślony (po 3 miesiącach okresu próbnego),

  • Szkolenia produktowe i wdrożenie na stanowisku pracy,

  • Wspólny samochód do celów służbowych,

  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego na życie, do prywatnej opieki medycznej oraz do karty benefit),

  • Przejrzysty system premiowy,

  • Ciekawa pracę, moc nowych wyzwań i możliwość rozwoju.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • wyprawka dla dziecka

SOLIDEXPERT POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

SOLIDEXPERT Polska Sp. z o.o sp.k. to najczęściej wybierany partner SOLIDWORKS w Polsce! Istniejemy od 2002 roku, mamy 4 oddziały i blisko 80-osobowy zespół. Jesteśmy dostawcą rozwiązań SOLIDWORKS oraz MICROSOFT w zakresie CAD/CAM/CAE/PDM/ERP. SOLIDEXPERT to grono zaangażowanych i pełnych pasji osób, do których możesz dołączyć również Ty!

Przewiń do profilu firmy