Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik ds. biurowo-administracyjnych

Fruit Direct Sp. z o.o.O firmie

  • Mogielnicka 28
    Grójec, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Fruit Direct Sp. z o.o.

Mogielnicka 28

Grójec

Fruit Direct Sp. z o.o. – to firma eksportowa działającą w branży FMCG od 2017 roku, zlokalizowana na terenie powiatu grójeckiego. Zajmujemy się przede wszystkim eksportem owoców i warzyw na rynki Unii Europejskiej oraz Europy Wschodniej. Cenimy profesjonalne podejście i zaangażowanie w zamian oferując szkolenia branżowe i rozwój Twojej kariery zgodnie z założonymi celami.

Obecnie prowadzimy rekrutację na

Pracownik ds. biurowo-administracyjnych

Nr ref: WGR/06/1

Opis stanowiska:

  • dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów;
  • wystawianie faktur sprzedaży (krajowe i zagraniczne) oraz zakupu towaru (faktury VAT RR);
  • kontakt z agencją celną, urzędami i innymi instytucjami związanymi z eksportem (przygotowywanie dokumentów);
  • prowadzenie różnego rodzaju zestawień, przygotowywanie raportów rocznych, miesięcznych;
  • zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły;
  • kontakt z klientami/dostawcami w celu wyjaśnienia rozliczeń, przesyłania dokumentów;
  • kontakt z księgowością, sporządzanie rozliczeń okresowych (zamknięcie miesiąca), potwierdzanie sald;
  • prowadzenie ewidencji samochodów służbowych oraz zarządzanie flotą paliwową;
  • kontrola nad fakturami kosztowymi;
  • rozliczanie wyciągów bankowych oraz zlecanie przelewów;
  • inne czynności administracyjne wynikające z bieżących projektów.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziani absolwenci uczelni wyższych);
  • mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP (Symfonia Handel);
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności praktyczna znajomość programu Excel;
  • sumienność, dokładność, elastyczność;
  • doskonała organizacja pracy własnej;
  • czynne prawo jazdy kat. B;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • zdolność szybkiego uczenia się;
  • wysoka kultura osobista.

Zapewniamy:

  • możliwość rozwoju zgodnie z predyspozycjami pracownika;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • pracę w młodym oraz doświadczonym zespole;
  • szkolenia/kursy umożliwiające podnoszenie kwalifikacji pracowników;
  • w zależności od stopnia zaangażowania pracownika możliwość awansu zawodowego;
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy oraz samochód służbowy po pomyślnym zakończeniu okresu próbnego;
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 -16:00

Ogłoszenie archiwalne