Ta oferta pracy jest nieaktualna od 58 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik ds. koordynacji zapotrzebowań środków finansowych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 12.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest państwową jednostką organizacyjną posiadającą osobowość prawną, zajmującą się gromadzeniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne obywateli oraz dystrybucją świadczeń (np. emerytur, rent, zasiłków chorobowych lub macierzyńskich) w wysokości i na zasadach ustalonych w przepisach powszechnie obowiązujących.

    Zakład wykonuje również zadania określone w innych ustawach lub zlecone przez inne instytucje.

    Zakład jest pionierem w zakresie wprowadzania w Polsce usług typu e-goverment umożliwiających załatwianie spraw w formie elektronicznej - Platforma Usług Elektronicznych ZUS.

    W Departamencie Finansów Funduszy - Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych istnieje wolne miejsce pracy i możliwość zatrudnienia na stanowisku:

    Pracownik ds. koordynacji zapotrzebowań środków finansowych

    Miejsce pracy: Warszawa
    Opis stanowiska:
    • weryfikuje zapotrzebowania zgłaszane z Oddziałów ZUS na środki budżetowe oraz środki na realizację przelewów wynikających z rozliczeń SEKIF (System Ewidencji Kont i Funduszy)
    • koordynuje zadania związane z terminowym przekazywaniem środków z OFE na rachunek bankowy ZUS
    • przekazuje środki pomiędzy rachunkami wpływów składek na podstawie raportów z SEKIF
    • sporządza dyspozycje przelewu środków dotyczących działalności wydziału
    • ewidencjonuje należności z tytułu poniesionych kosztów poboru i dochodzenia składek oraz z tytułu prowizji za wykonanie przerejestrowań członkostwa w OFE
    • monitoruje wpływy środków z Oddziałów ZUS na podstawie raportów SEKIF
    • pozyskuje informacje z Oddziałów ZUS o wysokości kwot i walucie świadczeń zagranicznych i przekazuje je do banku celem zabezpieczenia środków na ich wypłatę

    Wymagania:

    Niezbędne:

    • wykształcenie średnie
    • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów
    • minimum 1 rok stażu pracy

    Pożądane:

    • wykształcenie wyższe (ekonomia)
    • minimum 6 miesięcy pracy związanej z przepływami i pozyskiwaniem środków finansowych

    Wymagania dodatkowe

    • znajomość zasad budżetowania i controlingu
    • umiejętność obsługi Systemu SAP i pakietu MS Office w szczególności programu MS Excel
    • umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych
    • umiejętność współpracy z zespołem oraz planowania i organizowania własnej pracy
    • znajomość zasad zarządzania procesowego
    • terminowość i rzetelność
    • samodzielność i odpowiedzialność
    • umiejętność podejmowania decyzji
    • umiejętność rozwiązywania problemów

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę 
    • pracę na ciekawym stanowisku pracy
    • realne perspektywy rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
    • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o złożenie lub nadesłanie: CV, listu motywacyjnego z odręcznie podpisanym oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji oraz kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, wymagane doświadczenie zawodowe, wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy 
    do dnia 26 lipca 2018 roku na adres: 

    Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - Departament Spraw Pracowniczych

    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

    Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

    • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie praktycznych umiejętności obsługi programu MS Excel
    • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne  
    • złożonych dokumentów nie zwracamy        
    • oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
    • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane              
    • do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością

    Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY"


    Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:
    Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”

    Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
    Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce „Praca w ZUS”.