Pracownik ds. Obsługi Infolinii (połączenia przychodzące)

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 03.09.2019
  • Ważna jeszcze 18 dni (do 03.10.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od ponad 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

    W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie do Centrum Obsługi Klienta kandydatów na stanowisko:

    Pracownik ds. Obsługi Infolinii (połączenia przychodzące)

    GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI:       

    • Telefoniczna obsługa klientów – telefony przychodzące
    • Udzielanie Klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące: oferty produktowej, sposobów składania zamówień, terminów dostaw
    • Przyjmowanie reklamacji przez telefon

    OFERUJEMY:

    • Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie od września do grudnia 2019 r. (z możliwością przedłużenia)
    • Pracę w wymiarze ok. 160 godzin miesięcznie
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji
    • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
    • Wynagrodzenie: 18,00 zł brutto na godzinę

    PROFIL POSZUKIWANYCH KANDYDATÓW:

    • Wykształcenie min. średnie
    • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych oraz współpracy w zespole
    • Umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja czasu pracy

    Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV lub w innychi dokumentach) w ramach toczącego się obecnie procesu rekrutacyjnego przez Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. jako administratora danych osobowych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, a zgoda może zostać w każdym czasie wycofana.