Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik ds. Obsługi Klienta i Administracji Biurowej

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2 - 4 tys. zł brutto
  • 2018-09-28

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    HOME RENT KRZYSZTOF JAROŃ

    OGÓLNIE:

    Zajmujemy się wynajmem pokoi, mieszkań i apartamentów w systemie hotelowym, tzn. na krótkie okresy czasu (m.in. doby, weekendy, tygodnie).
    Naszymi Klientami (Gośćmi) są zarówno pracownicy firm, korporacji jak i prywatne osoby.
    Firma swoim profilem działalności przypomina hotel / motel / hostel. Na ten moment w ofercie posiadamy kilkanaście różnych obiektów hotelowych (pokoje, mieszkania lub apartamenty).
    Działamy w dwóch rejonach:
    - na Północy Poznania (dzielnica Winogrady i Piątkowo) i
    - w dzielnicy Wilda. W obydwu rejonach mamy biura / recepcje.
    Na stale zatrudniamy kilka osób.

    INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:

    Niniejsza oferta pracy dotyczy placówki na Winogradach.
    Miejsce pracy znajduje się na os. Zwycięstwa, w mieszkaniu kilku-pokojowym, gdzie jeden pokój jest miejscem pracy osoby na tym stanowisku (biuro/recepcja), drugi pokój jako pomieszczenie służące wszystkim pracownikom, w trzecim aktualnie są zakwaterowane dwie Panie, które u nas pracują. W mieszkaniu jest jeszcze łazienka (z ubikacją) oraz kuchnia z lodówką i kuchenką gazową (dzięki temu można przygotowywać posiłki na miejscu).

    Pracownik ds. Obsługi Klienta i Administracji Biurowej

    Miejsce pracy: Poznań
    Wynagrodzenie: 2 - 4 tys. zł

    Pracownik Administracji Biurowej

    - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie - bieżące skanowanie, segregacja, porządkowanie dokumentów,
    - bieżące prowadzenie KPiR (iFirma + w formie dokumentacji papierowej),
    - generowanie i wysyłka druków i formularzy ZUS / US (iFirma),
    - rozliczenie pobytów, wystawianie faktur VAT oraz rachunków.

    Pracownik ds. Obsługi Klienta

    - profesjonalna obsługa gości hotelowych i zagwarantowanie wysokiej jakości usług,
    - sprzedaż usług hotelowych,
    - dokonywanie rezerwacji,
    - dbałość o komfort pobytu gości,
    - drobne prace porządkowe.

    Od kandydatów oczekujemy:

    - wykształcenie: minimum średnie, wskazane wyższe
    - umiejętności zarządzania czasem, dobrej organizacji pracy, szybkiego uczenia się,
    - dyspozycyjności - 2 zmiany - ranna i popołudniowa, w tym pracujący co drugi weekend
    - odporności na stres, komunikatywności,
    - dobrej znajomości programów pakietu MS Office,
    - miłego usposobienia,

    MILE WIDZIANE:

    - doświadczenie na podobnym stanowisku,

    Dopuszczamy możliwość zatrudnienia osób uczących się, o ile nauka nie będzie kolidować z ustalonymi dniami i godzinami pracy.

    Umowa:

    - umowa o pracę
    - zatrudnienie na okres próbny 2,5 - 3 mies.
    - po okresie próbnym umowa na dłużej, docelowo na stałe
    - średnio 40-godzinny tydzień pracy
    - równoważny system czasu pracy
    - grafik pracy ustalany zazwyczaj z miesięcznym wyprzedzeniem
    - dwie naprzemienne zmiany (do ustalenia)

    Wynagrodzenie:

    - od 2.100 zł do ok. 3.000 zł (przy całym etacie 2.100 zł + system premiowy do 800zł (premia uznaniowa)

    Inne:

    - w czasie okresu próbnego gwarantujemy szczegółowe przeszkolenie w obowiązkach pracowniczych,
    - opłacenie karty PEKA

    I zmiana:
    poniedziałek do piątek
    w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00 do 16:00

    II zmiana
    3 dni robocze
    w godzinach 15:00 do 22:00 lub 16:00 do 22:00
    sobota oraz niedziela:
    w godzinach 10:00 - 20:00
    w godzinach 10:00 - 20:00

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o załączenie:
    - CV
    - listu motywacyjnego (mile widziane)
    - informacji potwierdzającej wymaganą dyspozycyjność

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez HOME RENT z siedzibą w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Informujemy, że Administratorem danych jest HOME RENT z siedzibą w Poznaniu os. Jana III Sobieskiego 22/122. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do HOME RENT z siedzibą w Poznaniu os. Jana III Sobieskiego 22/122 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH
    Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez HOME RENT z siedzibą w Poznaniu os. Jana III Sobieskiego 22/122 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”.
    W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail [email protected]
    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 30 dni od momentu aplikowania, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres nie dłuższy niż 30 dni od momentu ponownej rekrutacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 30 dni od momentu zakończenia rekrutacji.
    Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail [email protected]

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.