Pracownik ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

Advisory Group TEST Human ResourcesO firmie

  • Kraków

    małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Naszym Klientem jest grupa lotnicza o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.

 

W Krakowie firma rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 800 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.

 

Rola krakowskiego Centrum polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources, Zakupów oraz Raportowania.

 

Dynamiczny wzrost, rozwój obecnych, a także wdrożenie nowych usług zapewnia możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać i stać częścią sukcesu firmy.

Pracownik ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
3187/JN
Kraków

Szukamy osób:

  • Posługujących się językiem niemieckim oraz angielskim na poziomie min. dobrym•
  • Z wykształceniem wyższym lub ukończonym min. III rokiem studiów •
  • Sprawnie posługujących się oprogramowaniem Windows i MS Office•
  • Komunikatywnych, otwartych na pracę w grupie•
  • Systematycznych i dokładnych•
  • Zorientowanych na klienta•
  • Dodatkowym plusem będzie doświadczenie zawodowe w dowolnej pracy biurowej

Obowiązki:

  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (biura zagraniczne) w języku niemieckim
  • Odpowiedzialność za kompleksową realizację szerokiego zakresu zadań z wykorzystaniem systemu SAP w obrębie serwisu Human Resources lub księgowości finansowej
  • Utrzymywanie wysokich standardów Lufthansa Global Business Services

Pracując u nas zyskasz:

  • Stabilne zatrudnienie i ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku•
  • Pracę w dynamicznym, młodym zespole, przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów•
  • Możliwość zdobywania kwalifikacji w obszarze Human Resources•, Finance Accounting lub Procurement
  • Szkolenia początkowe i zaawansowane•
  • Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim•
  • Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych•
  • Możliwości długofalowego rozwoju zawodowego•
  • Unikalny pakiet benefitów i system premiowy•
  • Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym
opisopis

Naszym Klientem jest grupa lotnicza o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.

 

W Krakowie firma rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 800 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.

 

Rola krakowskiego Centrum polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources, Zakupów oraz Raportowania.

 

Dynamiczny wzrost, rozwój obecnych, a także wdrożenie nowych usług zapewnia możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać i stać częścią sukcesu firmy.

Pracownik ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Numer ref.: 3187/JN

Szukamy osób:

  • Posługujących się językiem niemieckim oraz angielskim na poziomie min. dobrym•
  • Z wykształceniem wyższym lub ukończonym min. III rokiem studiów •
  • Sprawnie posługujących się oprogramowaniem Windows i MS Office•
  • Komunikatywnych, otwartych na pracę w grupie•
  • Systematycznych i dokładnych•
  • Zorientowanych na klienta•
  • Dodatkowym plusem będzie doświadczenie zawodowe w dowolnej pracy biurowej

Obowiązki:

  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (biura zagraniczne) w języku niemieckim
  • Odpowiedzialność za kompleksową realizację szerokiego zakresu zadań z wykorzystaniem systemu SAP w obrębie serwisu Human Resources lub księgowości finansowej
  • Utrzymywanie wysokich standardów Lufthansa Global Business Services

Pracując u nas zyskasz:

  • Stabilne zatrudnienie i ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku•
  • Pracę w dynamicznym, młodym zespole, przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów•
  • Możliwość zdobywania kwalifikacji w obszarze Human Resources•, Finance Accounting lub Procurement
  • Szkolenia początkowe i zaawansowane•
  • Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim•
  • Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych•
  • Możliwości długofalowego rozwoju zawodowego•
  • Unikalny pakiet benefitów i system premiowy•
  • Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy