prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik ds. Obsługi Klienta (obsługa telefoniczna, mailowa, chat)
IKEA Retail, DOMOLINIA, Warszawa/Okęcie
- Aleja Krakowska 61, Włochy, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 6 miesięcy temu
- umowa o pracę
- pełny etat, część etatu
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- Szukamy wielu kandydatów
- pracodawca nie wymaga CV
- rekrutacja zdalna
IKEA Retail, DOMOLINIA, Warszawa/Okęcie
Aleja Krakowska 61
Włochy
Warszawa
Twój zakres obowiązków
obsługa kontaktów przychodzących w wybranym przez klientów IKEA kanale komunikacji: telefon, mail, chat,
wsparcie klienta podczas procesu zakupowego oraz w udzielanie klientom niezbędnych informacji o produktach i usługach IKEA
przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od klienta w odpowiednich systemach (konieczna dobra znajomość obsługi komputera).
Nasze wymagania
masz doświadczenie obsłudze klienta oraz pracy na kilku programach komputerowych równolegle (mile widziane doświadczenie w pracy w call/contact center),
posiadasz wiedzę i doświadczenie dot. badania potrzeb klienta, a poprzez prosprzedżowe nastawienie, potrafisz budować z nim długotrwałe relacje,
swobodnie komunikujesz się w języku polskim,
lubisz produkty IKEA oraz interesujesz się wystrojem wnętrz,
masz gotowość do pracy zmianowej w dni robocze i weekendowe dni handlowe między 07:00 a 21:00 (zapewniamy 2 weekendy wolne w miesiącu).
To oferujemy
umowa o pracę,
możliwość pracy zdalnej po 3-miesięcznym okresie wdrożenia,
comiesięczne dofinansowanie do posiłków (karta lunchowa),
15% zniżka pracownicza na zakupy w IKEA,
rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
karta Multisport,
punkty do wydania np. na kino, zakupy, restaurację, wycieczki,
karta na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, narodzin dziecka,
dodatkowe 4 tygodnie urlopu tacierzyńskiego z okazji narodzin dziecka,
premia roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
prywatny plan emerytalny,
indywidualne ubezpieczenie na życie,
kredyt 0% na zakupy w IKEA,
grafiki układane z 2-miesięcznym wyprzedzeniem.
Benefity
ubezpieczenie na życie
owoce
zniżki na firmowe produkty i usługi
program emerytalny
brak dress code’u
kawa / herbata
IKEA Retail, DOMOLINIA, Warszawa/Okęcie
Lubisz sprawiać, by nikt nie czuł się gościem w swoim domu? Daj się zaprosić do IKEA i zadbaj o to razem z nami! Do naszego zespołu Wsparcia Klienta i Sprzedaży szukamy ludzi, którzy lubią pracować z klientami, chętnie uczą się nowych rzeczy i chcą zdobywać wartościowe doświadczenie, które pozwoli im się rozwijać. Tutaj, w Domolinii IKEA masz szansę to robić.
Praca w IKEA to nie tylko nasze codzienne zadania – a Ciebie nie określa tylko to, co masz w swoim CV! Dla nas to, kim jesteś i jakimi wartościami kierujesz się na co dzień, znaczy więcej od Twojego dotychczasowego doświadczenia.
Ciągle rośniemy! Rozwijaj się z nami! Jeśli chcesz dołączyć do zespołu call center IKEA DOMOLINIA - aplikuj!
Jesteśmy IKEA i od ponad 75 lat mamy wpływ na to, jak miliony ludzi urządzają swoje domy na całym świecie! Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Wspólnie z Tobą chcemy tworzyć lepsze codzienne życie dla wielu ludzi – nie tylko to, które toczy się w ich domach.