Oferta pracy

Pracownik ds. Obsługi Klienta (obsługa telefoniczna, mailowa, chat)

IKEA Retail, DOMOLINIA, Warszawa/Okęcie

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Szukamy wielu kandydatów
  • pracodawca nie wymaga CV
  • rekrutacja zdalna

IKEA Retail, DOMOLINIA, Warszawa/Okęcie

Aleja Krakowska 61

Włochy

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • obsługa kontaktów przychodzących w wybranym przez klientów IKEA kanale komunikacji: telefon, mail, chat,

  • wsparcie klienta podczas procesu zakupowego oraz w udzielanie klientom niezbędnych informacji o produktach i usługach IKEA

  • przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od klienta w odpowiednich systemach (konieczna dobra znajomość obsługi komputera).

Nasze wymagania

  • masz doświadczenie obsłudze klienta oraz pracy na kilku programach komputerowych równolegle (mile widziane doświadczenie w pracy w call/contact center),

  • posiadasz wiedzę i doświadczenie dot. badania potrzeb klienta, a poprzez prosprzedżowe nastawienie, potrafisz budować z nim długotrwałe relacje,

  • swobodnie komunikujesz się w języku polskim,

  • lubisz produkty IKEA oraz interesujesz się wystrojem wnętrz,

  • masz gotowość do pracy zmianowej w dni robocze i weekendowe dni handlowe między 07:00 a 21:00 (zapewniamy 2 weekendy wolne w miesiącu).

To oferujemy

  • umowa o pracę,

  • możliwość pracy zdalnej po 3-miesięcznym okresie wdrożenia,

  • comiesięczne dofinansowanie do posiłków (karta lunchowa),

  • 15% zniżka pracownicza na zakupy w IKEA,

  • rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,

  • karta Multisport,

  • punkty do wydania np. na kino, zakupy, restaurację, wycieczki,

  • karta na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, narodzin dziecka,

  • dodatkowe 4 tygodnie urlopu tacierzyńskiego z okazji narodzin dziecka,

  • premia roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,

  • prywatny plan emerytalny,

  • indywidualne ubezpieczenie na życie,

  • kredyt 0% na zakupy w IKEA,

  • grafiki układane z 2-miesięcznym wyprzedzeniem.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • program emerytalny

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

IKEA Retail, DOMOLINIA, Warszawa/Okęcie

Lubisz sprawiać, by nikt nie czuł się gościem w swoim domu? Daj się zaprosić do IKEA i zadbaj o to razem z nami! Do naszego zespołu Wsparcia Klienta i Sprzedaży szukamy ludzi, którzy lubią pracować z klientami, chętnie uczą się nowych rzeczy i chcą zdobywać wartościowe doświadczenie, które pozwoli im się rozwijać. Tutaj, w Domolinii IKEA masz szansę to robić.

Przewiń do profilu firmy

Praca w IKEA to nie tylko nasze codzienne zadania – a Ciebie nie określa tylko to, co masz w swoim CV! Dla nas to, kim jesteś i jakimi wartościami kierujesz się na co dzień, znaczy więcej od Twojego dotychczasowego doświadczenia.

Ciągle rośniemy! Rozwijaj się z nami! Jeśli chcesz dołączyć do zespołu call center IKEA DOMOLINIA - aplikuj!

Jesteśmy IKEA i od ponad 75 lat mamy wpływ na to, jak miliony ludzi urządzają swoje domy na całym świecie! Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Wspólnie z Tobą chcemy tworzyć lepsze codzienne życie dla wielu ludzi – nie tylko to, które toczy się w ich domach.