IKEA Retail, Warszawa/Okęcie

Pracownik ds. Obsługi Klienta

IKEA Retail, Warszawa/OkęcieO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

IKEA Retail, Warszawa/Okęcie

Aleja Krakowska 61

Warszawa

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA (PEŁNY ETAT), IKEA RETAIL, WARSZAWA/OKĘCIE

W IKEA szukamy ludzi, nie CV. I wierzymy, że podzielamy wartości, którymi kierujesz się na co dzień. To, że patrzysz na świat inaczej niż większość osób jest ważniejsze od Twojego dotychczasowego doświadczenia.

 

Jeśli jesteś otwarty na ludzi, lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon oraz pracę, w której wiele się dzieje i chcesz pomagać klientom w rozwiązywaniu dylematów, oznacza to, że czekamy właśnie na Ciebie!

 

Na co dzień będziesz zajmować się: 

  • rozpatrywaniem zgłoszeń i połączeń przychodzących od klientów,
  • pomocnym i przyjaznym rozwiązywaniem spraw klientów w języku polskim,
  • poszukiwaniem informacji o produktach i usługach IKEA w odpowiednich systemach.

Będziesz częścią zespołu Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA, które odpowiedzialne jest za telefoniczną oraz mailową obsługę klientów IKEA. Pracujemy w systemie zmianowym między 8.00 a 21.00, również w niektóre weekendy. Grafik zespołu jest ustalany z wyprzedzeniem z uwzględnieniem Twojej dostępności do pracy.

 

W ramach pełnego etatu, czekają na Ciebie m.in.:

  • umowa o pracę,
  • roczny system premiowy, opieka medyczna, plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
  • zniżka pracownicza, dofinansowanie posiłków, codziennie świeże owoce,
  • możliwość wyboru benefitów (np. karty MultiSport)
  • bony pieniężne przyznawane z okazji jubileuszu pracy, Bożego Narodzenia, narodzin dziecka, etc.

Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa INGKA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA (PEŁNY ETAT), IKEA RETAIL, WARSZAWA/OKĘCIE

W IKEA szukamy ludzi, nie CV. I wierzymy, że podzielamy wartości, którymi kierujesz się na co dzień. To, że patrzysz na świat inaczej niż większość osób jest ważniejsze od Twojego dotychczasowego doświadczenia.

 

Jeśli jesteś otwarty na ludzi, lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon oraz pracę, w której wiele się dzieje i chcesz pomagać klientom w rozwiązywaniu dylematów, oznacza to, że czekamy właśnie na Ciebie!

 

Na co dzień będziesz zajmować się: 

  • rozpatrywaniem zgłoszeń i połączeń przychodzących od klientów,
  • pomocnym i przyjaznym rozwiązywaniem spraw klientów w języku polskim,
  • poszukiwaniem informacji o produktach i usługach IKEA w odpowiednich systemach.

Będziesz częścią zespołu Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA, które odpowiedzialne jest za telefoniczną oraz mailową obsługę klientów IKEA. Pracujemy w systemie zmianowym między 8.00 a 21.00, również w niektóre weekendy. Grafik zespołu jest ustalany z wyprzedzeniem z uwzględnieniem Twojej dostępności do pracy.

 

W ramach pełnego etatu, czekają na Ciebie m.in.:

  • umowa o pracę,
  • roczny system premiowy, opieka medyczna, plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
  • zniżka pracownicza, dofinansowanie posiłków, codziennie świeże owoce,
  • możliwość wyboru benefitów (np. karty MultiSport)
  • bony pieniężne przyznawane z okazji jubileuszu pracy, Bożego Narodzenia, narodzin dziecka, etc.

Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa INGKA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.

Ogłoszenie archiwalne