Pracownik ds. Obsługi Reklamacji

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 03.09.2019
  • Ważna jeszcze 18 dni (do 03.10.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

    W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie do Centrum Obsługi Klienta kandydatów na stanowisko:

    Pracownik ds. Obsługi Reklamacji

    GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI:       

    • Rozpatrywanie wpływających zapytań i reklamacji od Klientów
    • Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami w celu poinformowania go o statusie reklamacji
    • Kontakt z firmami zewnętrznymi w celu pozyskania informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji

    OFERUJEMY:

    • Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie od września do grudnia 2019 r. (z możliwością przedłużenia)
    • Pracę w wymiarze ok. 160 godzin miesięcznie
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji
    • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
    • Wynagrodzenie 18,00 zł brutto na godzinę

    PROFIL POSZUKIWANYCH KANDYDATÓW:

    • Wykształcenie min. średnie
    • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych oraz współpracy w zespole
    • Umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja czasu pracy

    Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV lub w innychi dokumentach) w ramach toczącego się obecnie procesu rekrutacyjnego przez Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. jako administratora danych osobowych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, a zgoda może zostać w każdym czasie wycofana.