Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik ds. Sprzedaży i obsługi klienta

CAFE SILESIA sp. z o.o.O firmie

  • Krucza 8
    Tarnowskie Góry, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

CAFE SILESIA sp. z o.o.

Krucza 8

Tarnowskie Góry

Cafe Silesia sp. z o.o. to sklep internetowy, stacjonarny oraz kawiarnia, mające swoją siedzibę w Tarnowskich Górach w województwie śląskim. Firma działa w branży e-commerce od 2008 roku sprzedając za pośrednictwem sklepu internetowego kawę, herbatę, ekspresy do kawy oraz wiele różnych produktów nieodłącznie z kawą kojarzonych. Jesteśmy sklepem internetowym i stacjonarnym, którego znakiem rozpoznawczym od samego początku był i jest najwyższy standard obsługi klienta. Co przede wszystkim oznacza to, że wyznaczyliśmy kierunek w podejściu do tak niezwykłego produktu, jakim jest kawa. Dobór wyjątkowych produktów tylko z niewielkich palarni, szczegółowe opisy na stronie internetowej, podane: proporcje rodzajów ziaren tworzących mieszankę kawy, pochodzenie ziaren i przede wszystkim daty palenia stanowiły rewolucyjną zmianę, która pozwoliła nam bardzo szybko zdobyć rzesze stałych klientów, którzy do dzisiaj dokonują zakupów w naszym sklepie internetowym. Nasze nastawienie na budowanie wieloletnich relacji z klientami, którzy zawsze mogli zaufać jakości dobieranych przez nas produktów, opisom oraz naszemu doradztwu zaowocowało ugruntowaną pozycją i rozpoznawalnością wśród tych, którzy pragnęli doskonałej i świeżej kawy.

Pracownik ds. Sprzedaży i obsługi klienta

Zakres obowiązków:

  • bieżące przyjmowanie i realizowanie zamówień;
  • obsługa klientów w sklepie internetowym i stacjonarnym;
  • kontakt mailowy i telefoniczny z klientem;
  • obsługa posprzedażowa;
  • kontrolowanie bieżących stanów magazynowych

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego;
  • doświadczenia w obsłudze klienta – mile widziane, ale nie niezbędne, zapewniamy odpowiednie szkolenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
  • znajomości pakietu MS Office;
  • otwartości i łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami;
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy;
  • odpowiedzialności i systematyczności;
  • prawa jazdy kat. B

Zapewniamy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • dodatkowe premie;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • szkolenia z zakresu sprzedaży;
  • szkolenia produktowe;
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne