background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Pracownik ds. Wsparcia IT

CERI International Sp. Z o.o.O firmie

  • Łódź
    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczne i bezpośrednie wsparcie użytkownika: obsługa zgłoszeń oraz rozwiązywanie zgłoszonych problemów.
  • Koordynacja oraz współudział w projektach informatycznych.
  • Raportowanie zrealizowanych zadań do Kierownika Zespołu.
  • Wdrażanie rozwiązań optymalizujących prace Zespołu.
  • Drobne naprawy sprzętu IT.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w pracy ze środowiskiem terminalowym i komputerami Apple.
  • Znajomość systemu MS Windows (10) i pakietu MS Office (2013, 2016, 2019, O365).
  • Znajomość sprzętu IT: komputery PC, drukarki laserowe, urządzenia peryferyjne, urządzenia mobilne z systemami Android i iOS.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1- B2.
  • Odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne, umiejętność współpracy w zespole, umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Mile widziane: znajomość dobrych praktyk wg ITIL, uprawnienia SEP E do 1 kV.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • strefa relaksu
  • program rekomendacji pracowników
  • Kantyna i dofinansowanie posiłków
  • System kafeteryjny My Benefit
  • Zajęcia Joga i fitness
  • Dofinansowanie karty MultiSport

CERI International Sp. Z o.o.

Jesteśmy częścią Commerzbanku, pracujemy dla banków i na bank stawiamy na ludzi. Specjalizujemy się w obsłudze procesów dla instytucji finansowych, testowaniu oprogramowania, automatyzacji procesów i weryfikacji danych klientów (KYC).

W naszej pracy liczy się znajomość języka obcego, zaangażowanie i gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Z chęcią nauczymy Cię czegoś nowego, zapewniając bagaż pozytywnych doświadczeń!

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Pracownik ds. Wsparcia IT, Łódź