Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik ds. zagospodarowania przestrzennego
Gmina Tarnowo PodgórneO firmie
- Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, PolskaTarnowo Podgórne (pow. poznański), wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Gmina Tarnowo Podgórne
Poznańska 115
Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
ogłasza rozpoczęcie procedury rekrutacji na stanowisko
w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego
Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115, 62 – 080 Tarnowo Podgórne
Zakres zadań na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw związanych ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy:
- gromadzenie niezbędnych materiałów źródłowych,
- przygotowywanie projektów uchwał,
- udział w procedurze wyboru wykonawcy i przygotowanie projektu umowy,
- prowadzenie procedury opracowania projektu studium zgodnie z procedurą zawartą w ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym,
- Prowadzenie spraw związanych z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego:
- badanie spójności planowanego opracowania z obowiązującym studium,
- przygotowywanie projektów uchwał,
- udział w procedurze wyboru wykonawcy i przygotowanie projektu umowy,
- przygotowywanie projektu planu zgodnie z procedurą zawartą w ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym,
- uczestnictwo w spotkaniach, dyskusjach publicznych i komisjach w trakcie procedury tworzenia planu,
- Prowadzenie rejestru planów,
- Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
- Analiza wniosków o opracowanie lub zmianę planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz prowadzenie rejestru wniosków,
- Opracowywanie oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, co najmniej jeden raz w okresie kadencji Rady Gminy oraz innych analiz i zmian zachodzących w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy,
- Obsługa mieszkańców w zakresie informowania o planach zagospodarowania przestrzennego,
- Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, zakupione towary, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku,
- Ustalanie opłaty z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą.
- Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika.
Od kandydatów wymaga się - wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- nieposzlakowana opinia,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wykształcenie:
Konieczne: wyższe w zakresie zagospodarowania przestrzennego lub architektury.
Doświadczenie zawodowe:
Konieczne: co najmniej 3 lata na stanowisku urzędniczym związanym z zagospodarowaniem przestrzennym.
Niezbędna wiedza:
- Ustawa o samorządzie gminnym,
- Ustawa o ochronie informacji niejawnych,
- Ustawa o ochronie danych osobowych,
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- Ustawa o finansach publicznych,
- Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
- Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- Ustawa o ochronie przyrody,
- Prawo budowlane,
- Prawo geologiczne i górnicze,
- Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
- Biegła obsługa Pakietu Office,
- Znajomość oprogramowania GIS (ArcGIS lub Qgis),
- Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa w praktyce,
Pożądane cechy charakteru:
- dokładność,
- samodzielność i terminowość,
- aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów,
- odporność na stres.
Informacje i wymagania dodatkowe:
- W Urzędzie Gminy w Tarnowie Podgórnym w miesiącu poprzedzającym nabór wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Aplikacje otrzymane po terminie, niezawierające wszystkich wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne w najwyższym stopniu zostaną zaproszeni na spotkanie z Komisją Rekrutacyjną.
- Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym prowadzi politykę zatrudnienia zgodnie z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Chętnych kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe
- kserokopie świadectw pracy
- zgodę na przetwarzanie danych szczególnych w procesie rekrutacji:
- (zgodę wyraża się w przypadku podania w procesie rekrutacji danych szczególnych takich jak: danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby.
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci danych szczególnych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Kandydat zamierzający skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia przysługującego osobie niepełnosprawnej na podstawie art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Na zgłoszenia oczekujemy w terminie do 14 grudnia 2020 r., do godz. 18.00. Oferty należy składać w Wydziale Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Tarnowie Podgórnym, ul. Poznańska 115 w godzinach pracy Urzędu. Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.
- Urząd Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne
- e-mail: [email protected]
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, dołączane są do jego akt osobowych.
- Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wyłonionego kandydata, chyba że zostaną wcześniej odebrane osobiście przez składające je osoby.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą zostać odebrane osobiście w ciągu 14 dni od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.
- Dokumenty nie odebrane w terminach określonych w pkt. 2 i 3 podlegają zniszczeniu.
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Ogłoszenie archiwalne