Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Pracownik ds. zamówień publicznych w Biurze Zamówień Publicznych i Umów
Gmina Siechnice
- Jana Pawła II 12, SiechniceSiechnice, dolnośląskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
Gmina Siechnice
Jana Pawła II 12
Siechnice
Twój zakres obowiązków
przygotowanie i formalne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym w Urzędzie,
udział w komisjach przetargowych w charakterze sekretarza, sporządzanie protokołów z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
obsługa programów e-Dokument oraz Dysponent,
dokumentowanie postępowań na stronie e-Zamówienia
archiwizacja dokumentacji zamówień publicznych, przygotowywanie umów z wykonawcami,
przygotowywanie umów z wykonawcami,
praca na platformie zakupowej
Nasze wymagania
wykształcenie: wyższe;
znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, aktów wykonawczych do tej ustawy;
obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz -obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);
biegła obsługa komputera;
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Mile widziane
doświadczenie co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku,
umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji,
umiejętność pracy w zespole,
samodzielność
Metoda dostarczenia dokumentów
Dostarcz do 26.05.2023email
[email protected]Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Kancelarii Urzędu dopiskiem na: „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych”
pocztą
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Kancelarii Urzędu, przesyłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55–011 Siechnice z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych”
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
list motywacyjny,
dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych - opatrzone własnoręcznym podpisem,
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone własnoręcznym podpisem,
oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych” - opatrzone własnoręcznym podpisem,
oświadczenie o niepełnosprawności, opatrzone własnoręcznym podpisem; kandydat, który korzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, na rozmowie kwalifikacyjnej zobowiązany jest okazać oryginał dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata.
Wymagane, kompletne dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Siechnicach - złożyć w Kancelarii Urzędu bądź przesłać pocztą na adres: Urzędu Miejski w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55–011 Siechnice z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych” lub wysłać e-mailem wraz ze wszystkimi załącznikami na adres [email protected] - w terminie do dnia 26.05.2023 r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu. Aplikacje niekompletne oraz wniesione po terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najlepsze z punktu widzenia kryteriów oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Siechnicach
Gmina Siechnice
Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.