Oferta pracy

Pracownik ds. Zarządzania Obiektem

IKEA Retail, SzczecinO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

IKEA Retail, Szczecin

Mieszka I 63

Szczecin

PRACOWNIK DS. ZARZĄDZANIA OBIEKTEM (TECHNIK OBIEKTU), IKEA RETAIL, SZCZECIN

Hej! Jestem Karol.


Wierzę, że wyjątkowe miejsca są tworzone przez wyjątkowych ludzi. Jako Market Manager chcę zgromadzić energiczne i wyjątkowe osoby, z którymi wspólnie stworzymy nowy sklep IKEA w Szczecinie. Zaopiekuję się Tobą od procesu rekrutacji, wdrożenia aż po wspólną pracę w nowym, ekscytującym miejscu jakim będzie sklep IKEA w Szczecinie.

 

Kiedy ludzie dbają o siebie nawzajem, czują się bezpieczniej, a biznes się rozwija.

 

Jeśli Ty też wierzysz w to, że dbanie o ludzi i rozwój firmy są tak samo istotne – aplikuj!

O Tobie: 

  • posiadasz wykształcenie techniczne,  
  • posiadasz wiedzę i doświadczenie z zakresu technicznej obsługi obiektów komercyjnych (instalacje elektryczne, automatyka, chłodnictwo, klimatyzacja, gazownictwo, ogrzewnictwo, wentylacja, systemy BMS, systemy p.poż, wodno-kanalizacyjne), 
  • posiadasz uprawnienia SEP oraz uprawnienia do pracy na wysokości lub jesteś gotów takie uzyskać, 
  • posiadasz szeroką ogólną wiedzę techniczną i chętnie uczysz się nowych rzeczy, jesteś otwarty na różnorodność zadań, 
  • doskonale radzisz sobie w pracy z planami oraz dokumentacją: techniczną, budowlaną i eksploatacyjną budynków, 
  • potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy, podejmować racjonalne decyzje w sytuacjach stresowych, 
  • jesteś gotów do pracy w różnych dniach tygodnia, różnych godzinach – również nocnych, posiadasz własny transport i możliwość dojazdu do obiektu w ciągu godziny.

Czym będziesz się na co dzień zajmować: 

  • utrzymanie budynku, instalacji i terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej, 
  • zapewnienie bieżącej konserwacji i napraw, codzienna obsługa techniczna w tym zakresie, analiza usterek i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych, 
  • zapewnianie wsparcia oraz koordynacja zewnętrznych dostawców usług, m.in. sprzątania, odśnieżania dachów, czy deratyzacji i innych,
  • obsługa komputera i korzystanie z programu CAFM (Computer Aided Facility Management) aby raportować oraz aktualizować działania związane z codziennym utrzymaniem i usługami, a także prowadzić rejestr środków trwałych i urządzeń,
  • zaangażowanie w tworzenie rozwiązań dla domów, które wspierają ideę zrównoważonego rozwoju i poprawy zdrowia, przyczyniając się tym samym do realizacji strategii ‘People & Planet Positive’ IKEA oraz wspierając działania na rzecz społeczeństwa, klientów i współpracowników.

Chcemy:

  • abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
  • abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
  • zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
  • doceniać Twoje osiągnięcia,
  • dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj na www.ikea.pl/TwojaStronaPracy.

 

W związku z tym, że to stanowisko wymaga określonych kompetencji, prosimy załącz do Twojej aplikacji dowolny plik, w którym przedstawisz nam swoje doświadczenie.

 

Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa INGKA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy