Oferta pracy

Pracownik Działu Administracji

Futura Cargo Sp. z o.o.O firmie

Futura Cargo Sp. z o.o.

al. Jana Pawła II 61

Warszawa

Futura Cargo Sp. z o.o. zajmuje się międzynarodowym i krajowym transportem towarowym. Działamy od 2001 roku nieustannie zwiększając obroty i zatrudnienie. Polska siedziba firmy mieści się w centrum Warszawy, ponadto mamy oddział w Łodzi. W Europie nasze biura znajdują się we Włoszech, Bułgarii i Luxemburgu. Futura Cargo specjalizuje się w obsłudze międzynarodowej dystrybucji sprzętu AGD oraz w międzynarodowym transporcie drobnicowym. W tym roku, po raz kolejny zostaliśmy uznani za jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce i nagrodzeni tytułem Gazeli Biznesu, oraz Diamentami Forbesa dla firm najszybciej zwiększających swoją wartość.

Pracownik Działu Administracji

Obowiązki:

  • obsługa szkód i roszczeń transportowych;
  • zbieranie i analiza ofert ubezpieczeń związanych z działalnością firmy (OC, komunikacyjne);współpraca z brokerem ubezpieczeniowym i prawnikiem;
  • fakturowanie i weryfikacja dokumentacji transportowej;

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie; mile widziana osoba w trakcie lub po studiach prawniczych;
  • doświadczenie w pracy biurowej;
  • umiejętność obsługi komputera: szczególnie pakietu MS Office (przede wszystkim Excela);
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • chęć do podnoszenia własnych kwalifikacji;

Oferujemy:

  • praca na podstawie umowy o pracę;
  • dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne;
  • możliwość korzystania ze szkoleń podnoszących kwalifikacje;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy