Oferta pracy

Pracownik Działu Helpdesk - wsparcie systemu ERP

HBHO firmie

HBH

Wichrowa 28

Poznań

Pracownik Działu Helpdesk - wsparcie systemu ERP
Miejsce pracy: Poznań, ul. Wichrowa 28

Zakres obowiązków pracownika:

  • wsparcie merytoryczne pracowników grupy HBH w zakresie programu ERP
  • aktywne poszukiwanie rozwiązań w odpowiedzi na zgłoszone przez użytkowników błędy
  • rozwój oprogramowania analiza i implementacja zmian, testy i wdrożenia
  • prowadzenie szkoleń i tworzenie instrukcji dla użytkowników ERP
  • przygotowywanie raportów analitycznyc h na potrzeby użytkowników
  • zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami
  • parametryzacja systemu
  • monitoring kluczowych obszarów systemu w celu zachowania ciągłości działania procesów biznesowych

Od kandydatów oczekujemy:

  • umiejętności samodzielnego i kreaty wnego rozwiązywania problemów
  • dobrej współpracy w zespole
  • komunikatywności
  • mile widziana znajomość procesów logistycznych, sprzedaży i zakupów
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego
Oferujemy:
  • doskonalenie umiejętności analitycznych
  • możliwość rozwoju dzięki dużej różnorodności zagadnień
  • pozyskanie wiedzy o organizacji i funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
  • możliwość szkoleń merytorycznych oraz językowych
  • wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników
  • dołączenie do zgranego zespołu
  • pakiety medyczne oraz Multisport
Osoby spełniające w/w wymagania i zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami,
nadesłanych ofert nie zwracamy.

 

Klikając przycisk aplikuj wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie przez HBH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. ul. Wichrowa 28, 60-449 Poznań wszystkich danych osobowych zawartych w dokumentach złożonych przez Pana/Panią w toku procesu rekrutacyjnego (w tym w CV i liście motywacyjnym), dla celów prowadzonej rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy