Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do  INFORKOM SC  z siedzibą w Warszawie przy ul. ŻEGAŃSKA 1 zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych , Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Pracownik Działu IT - Help Desk

"INFORKOM" S.C. GRAŻYNA FABISIAK - KWASEK, MACIEJ FABISIAKO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Żegańska 1
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 18 dni
    do: 30 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

"INFORKOM" S.C. GRAŻYNA FABISIAK - KWASEK, MACIEJ FABISIAK

Żegańska 1

Warszawa

"INFORKOM" S.C. GRAŻYNA FABISIAK - KWASEK, MACIEJ FABISIAK

Firma działa od roku 1999.

Pracownik Działu IT - Help Desk

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania dla stanowiska:

  • rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu
  • znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej
  • przygotowywanie stanowisk komputerowych - instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania
  • rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych
  • telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem oraz serwisami zewnętrznymi
  • znajomość produktów i usług Microsoft

Oczekujemy:

  • Znajomości j. angielskiego (praca z dokumentacją techniczną)
  • Prawa jazdy kategorii B.

Wymagane: Wykształcenia o profilu technicznym, minimum ukończenie szkoły średniej na kierunku informatyka lub podobnym. Wiedza z zakresu rozwiązań informatycznych i nowych technologii, oraz zainteresowanie tematem to dodatkowe atuty. Osoby zainteresowane tym stanowiskiem muszą odznaczać się doskonałą znajomością obsługi komputera i zdolnościami umożliwiającymi efektywną pracę w zespole.

Konieczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows - desktop jak i Windows Server. 

Oferujemy:

Zatrudnienie: etat po okresie próbnym. Godziny pracy 9,00 do 17,00

Prosimy przesyłać CV bez listów motywacyjnych, wraz z oczekiwaniami finansowymi .
Mile widziane osoby 50+.


 


Firma działa od roku 1999.

Pracownik Działu IT - Help Desk

Zadania dla stanowiska:

  • rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu
  • znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej
  • przygotowywanie stanowisk komputerowych - instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania
  • rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych
  • telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem oraz serwisami zewnętrznymi
  • znajomość produktów i usług Microsoft

Oczekujemy:

  • Znajomości j. angielskiego (praca z dokumentacją techniczną)
  • Prawa jazdy kategorii B.

Wymagane: Wykształcenia o profilu technicznym, minimum ukończenie szkoły średniej na kierunku informatyka lub podobnym. Wiedza z zakresu rozwiązań informatycznych i nowych technologii, oraz zainteresowanie tematem to dodatkowe atuty. Osoby zainteresowane tym stanowiskiem muszą odznaczać się doskonałą znajomością obsługi komputera i zdolnościami umożliwiającymi efektywną pracę w zespole.

Konieczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows - desktop jak i Windows Server. 

Oferujemy:

Zatrudnienie: etat po okresie próbnym. Godziny pracy 9,00 do 17,00

Prosimy przesyłać CV bez listów motywacyjnych, wraz z oczekiwaniami finansowymi .
Mile widziane osoby 50+.


 

Ogłoszenie archiwalne