Ta oferta pracy jest nieaktualna od 30 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Działu IT - Wsparcie Techniczne

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 28.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Televoice Polska Sp. z o.o.

    Televoice Polska Sp. z o.o. jest firmą działającą na polskim rynku telekomunikacyjnym od 2001 roku. Naszą główną działalnością jest świadczenie i integrowanie usług Internetowych (głównie drogą światłowodową), usług głosowych (głównie w technologii VoIP) oraz doradztwa ICT.

    Pracownik Działu IT - Wsparcie Techniczne

    Miejsce pracy: Warszawa
    Numer referencyjny: 03/2018/IT
    Opis stanowiska:
    • Konfiguracja telefonów VoIP oraz bramek VoIP
    • Pierwsza linia
    • Dodawanie i edycja nowych abonamentów na platformie telekomunikacyjnej
    • Konfiguracja IVR na serwerze PBX
    • Konfiguracja numerów wewnętrznych na serwerze PBX
    • Analiza logów serwera asterisk
    • Odbieranie telefonu alarmowego poza godzinami pracy (dodatkowo płatne?)
    • Przygotowywanie bilingów oraz faktur z platformy
    • Kontakt i negocjacje z dostawcami
    • Aktywne uczestniczenie w budowaniu nowych usług i rozwiązań dla klientów biznesowych
    Wymagania:
    • Umiejętność konfiguracji telefonów oraz bramek VoIP
    • Znajomość zagadnień z zakresu VoIP (bramka, SIP trunk, pbx)
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie – technicznym
    • Dobra organizacja czasu pracy
    • Samodzielność i skuteczność w poszukiwaniu rozwiązań
    • Podstawy znajomości systemu Linux (Centos, Debian)
    • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
    • Biegłą znajomość oprogramowania biurowego
    • Prawo jazdy kat. B

    Mile widziane:

    • Znajomość struktury serwerów PBX (Asterisk)
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Studenci na kierunku Informatyka lub podobnym
    • Doświadczenie obsługi CALL CENTER
    • Znajomość podstaw programowania
    Oferujemy:
    • możliwość zdobywania nowych kompetencji oraz dalszego doskonalenia umiejętności zawodowych,
    • niezbędne narzędzia pracy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Televoice Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Televoice Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wałbrzyskiej 11/73 (02-739). Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.