Kazimierz Mitroszewski Przedsiębiorstwo TOOLCO

Pracownik działu marketingu

Kazimierz Mitroszewski Przedsiębiorstwo TOOLCOO firmie

Kazimierz Mitroszewski Przedsiębiorstwo TOOLCO

Komunalna 11

Białystok

TOOLCO ze swoim centrum produkcyjnym w Białymstoku 
produkuje wyroby z drutu stalowego i z blach:
Akcesoria opakowaniowe,
Akcesoria dachowe,
Nierdzewne systemy montażowe,
Sprężyny oraz wyroby z drutu.
Pracownik działu marketingu
Miejsce pracy: Białystok

Jeśli jesteś osobą kreatywną, lubisz wyzwania, nie widzisz problemów tylko zadania do wykonania, to jesteśmy pewni, że to praca właśnie dla Ciebie. Szukamy ludzi z otwartą głową, ciekawymi pomysłami i umiejętnością radzenia sobie w każdej sytuacji.


Wyzwania jakie na Ciebie czekają:

  • udział w budowaniu strategii marketingowej oraz komunikacyjnej firmy,
  • prowadzenie działań promujących markę zgodnie ze strategią firmy
  • kształtowaniem i promowaniem pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z przyjętą strategią,
  • nadzór nad narzędziami identyfikacji wizualnej firmy
  • stały kontakt i nadzór nad firmą pozycjonującą stronę internetową firmy
  • Stałe prowadzenie social media oraz uczestnictwo w społecznościach
  • zarządzanie treścią na stronach internetowych oraz nadzór nad ich aktualnością
  • aktywne tworzenie treści marketingowych i wykorzystywanie ich w content marketingu
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych
  • planowanie i realizacja mediów i kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych
  • organizacja i kompleksowa obsługa eventów (targi, imprezy branżowe) co wiąże się z paroma wyjazdami w roku,
  • współpraca z agencjami marketingowymi
  • prowadzenie/nadzór nad wdrożeniem nowych produktów (premiery),
  • przygotowywaniem wewnętrznych podsumowań/statystyk prowadzonych działań wraz z wnioskami i rekomendacjami.
  • bieżący monitoring działań konkurencji i trendów branżowych (przygotowywanie podsumowań)
  • tworzenie prezentacji, raportów i analiz z rynku
  • cykliczne opracowywanie treści newslettera oraz treści innych materiałów mailingowych w komunikacji elektronicznej, realizacji kampanii e-marketingowych (e-mailing, newslettery, fora i inne serwisy społecznościowe, itd.),

Dzięki tym umiejętnościom ta praca będzie łatwiejsza:

  • minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe (mile widziane: marketing)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, w mowie i pismie
  • sprawne poruszanie się po serwisach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • znajomość narzędzi Google, MS Excel, MS PowerPoint, programy graficzne (Corel Draw)
  • znajomość narzędzi marketingowych
  • sprawny i poprawny copywriting – lekkie pióro i wysoka kultura języka
  • umiejętność pracy pod presją (takie sytuacje się zdażają)
  • doskonała organizacja czasu własnej pracy, wielozadaniowość
  • prawo jazdy kat. B

Życzylibyśmy sobie abyś:

  • był/a w pełni samodzielny/a, sam/a zaproponujesz rozwiązania,
  • potrafił/a znaleźć wyjście w trudnych sytuacjach i wiedzieć jak się zachować w każdej sytuacji,
  • potrafił/a zdobywać informacje, analizować i wyciągać wnioski,
  • poradził/a sobie z najtrudniejszymi i najdziwniejszymi zadaniami,
  • pracował/a kreatywnie i chętnie sięgał/a po nieszablonowe rozwiązania,
  • był/a konsekwentny i ukierunkowany/a na realizację celów
  • dbał/a o szczegóły i posiadał/a zmysł etyczny,
  • miał/a pozytywne nastawienie do życia i pracy :)

Możesz być pewien/pewna, że u nas:

  • trafisz do zgranego i przyjaźnie nastawionego zespołu ludzi
  • otrzymasz niezbędne do pracy narzędzia
  • będziesz pracować w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • twoja praca nie będzie monotonna, czekają na Ciebie ciekawe wyzwania
  • otrzymasz umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • będziesz mieć możliwość rozwoju osobistego
  • będziesz pracować od poniedziałku do piątku


CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

TOOLCO ze swoim centrum produkcyjnym w Białymstoku 
produkuje wyroby z drutu stalowego i z blach:
Akcesoria opakowaniowe,
Akcesoria dachowe,
Nierdzewne systemy montażowe,
Sprężyny oraz wyroby z drutu.
Pracownik działu marketingu

Jeśli jesteś osobą kreatywną, lubisz wyzwania, nie widzisz problemów tylko zadania do wykonania, to jesteśmy pewni, że to praca właśnie dla Ciebie. Szukamy ludzi z otwartą głową, ciekawymi pomysłami i umiejętnością radzenia sobie w każdej sytuacji.


Wyzwania jakie na Ciebie czekają:

  • udział w budowaniu strategii marketingowej oraz komunikacyjnej firmy,
  • prowadzenie działań promujących markę zgodnie ze strategią firmy
  • kształtowaniem i promowaniem pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z przyjętą strategią,
  • nadzór nad narzędziami identyfikacji wizualnej firmy
  • stały kontakt i nadzór nad firmą pozycjonującą stronę internetową firmy
  • Stałe prowadzenie social media oraz uczestnictwo w społecznościach
  • zarządzanie treścią na stronach internetowych oraz nadzór nad ich aktualnością
  • aktywne tworzenie treści marketingowych i wykorzystywanie ich w content marketingu
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych
  • planowanie i realizacja mediów i kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych
  • organizacja i kompleksowa obsługa eventów (targi, imprezy branżowe) co wiąże się z paroma wyjazdami w roku,
  • współpraca z agencjami marketingowymi
  • prowadzenie/nadzór nad wdrożeniem nowych produktów (premiery),
  • przygotowywaniem wewnętrznych podsumowań/statystyk prowadzonych działań wraz z wnioskami i rekomendacjami.
  • bieżący monitoring działań konkurencji i trendów branżowych (przygotowywanie podsumowań)
  • tworzenie prezentacji, raportów i analiz z rynku
  • cykliczne opracowywanie treści newslettera oraz treści innych materiałów mailingowych w komunikacji elektronicznej, realizacji kampanii e-marketingowych (e-mailing, newslettery, fora i inne serwisy społecznościowe, itd.),

Dzięki tym umiejętnościom ta praca będzie łatwiejsza:

  • minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe (mile widziane: marketing)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, w mowie i pismie
  • sprawne poruszanie się po serwisach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • znajomość narzędzi Google, MS Excel, MS PowerPoint, programy graficzne (Corel Draw)
  • znajomość narzędzi marketingowych
  • sprawny i poprawny copywriting – lekkie pióro i wysoka kultura języka
  • umiejętność pracy pod presją (takie sytuacje się zdażają)
  • doskonała organizacja czasu własnej pracy, wielozadaniowość
  • prawo jazdy kat. B

Życzylibyśmy sobie abyś:

  • był/a w pełni samodzielny/a, sam/a zaproponujesz rozwiązania,
  • potrafił/a znaleźć wyjście w trudnych sytuacjach i wiedzieć jak się zachować w każdej sytuacji,
  • potrafił/a zdobywać informacje, analizować i wyciągać wnioski,
  • poradził/a sobie z najtrudniejszymi i najdziwniejszymi zadaniami,
  • pracował/a kreatywnie i chętnie sięgał/a po nieszablonowe rozwiązania,
  • był/a konsekwentny i ukierunkowany/a na realizację celów
  • dbał/a o szczegóły i posiadał/a zmysł etyczny,
  • miał/a pozytywne nastawienie do życia i pracy :)

Możesz być pewien/pewna, że u nas:

  • trafisz do zgranego i przyjaźnie nastawionego zespołu ludzi
  • otrzymasz niezbędne do pracy narzędzia
  • będziesz pracować w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • twoja praca nie będzie monotonna, czekają na Ciebie ciekawe wyzwania
  • otrzymasz umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • będziesz mieć możliwość rozwoju osobistego
  • będziesz pracować od poniedziałku do piątku


CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Ogłoszenie archiwalne